بلورجات حراجی | فروش عمده بلورجات در کشور

گاهی لازم نیست در مورد اهمیت مسئله‌ای توضیح دهیم و به‌قول معروف اظهر من الشمس است. داستان بلورجات حراجی و کریستال و فروش عمده بلوریجات در کشور  هم همین است. کدام خانواده را می‌توان بدون این وسایل تصور کرد. بیش از ۲۰میلیون خانوار ایرانی مشتریان پر‌و‌پا قرص این بازار هستند؛ بازاری که بدون هیچ تعارفی در اختیار مردم  قرار گرفته تا نیاز خود و خانه را فراهم کنند. قبل از پرداختن به عناوین اصلی باید در مو رد بلور اطلاعاتی داشته باشیم،بلور شکلی از ماده جامد است که در آن مولکولها ٬ اتمها و یونها با آرایشی منظم در کنار یکدیگر قرار دارد . تکرار این آرایش منظم در سه جهت فضایی سبب بزرگتر شدن بلور می شود . نظم بیرونی بلورها ٬ بر اثر نظم درونی آنهاست. بدلیل همین نظم ٬ سطحهای خارجی بلورها صاف و هموار هستند . این سطحهای صاف با یکدیگر زاویه هایی می سازند که اندازه های آنها در بلورهای یک ماده همواره ثابت است . یکی از راههای تشخیص بلورها ٬ از یکدیگر اندازه گیری زاویه بین سطحهای آنهاست . بلورها به شکلهای مکعب ٬ منشور ٬ هرم و چند وجهیهای مختلف هستند و معمولا” سطحها و زاویه های هر شکلی از آنها مشابه و قرینه یکدیگرند .

ظروف بلوری مشكلی برای سلامتی ایجاد نمی‌كنند و به راحتی آلوده نمی‌شوند. از بدنه و خارج از ظروف هم به محتویات داخل ظروف دید كافی وجود دارد كه اینها از محاسن ظروف بلوری است. اما هنگام استفاده از این ظروف به خاطر داشته باشید كه نباید آنها را روی حرارت مستقیم قرار دهید. همچنین این ظروف نباید در معرض شوك حرارتی قرار بگیرند یعنی نباید آنها را بلافاصله سرد یا گرم كرد.

برای شستشوی این ظروف می‌توان از آب ملایم به همراه انواع شویند‌ه‌ها استفاده كرد. اما هنگام خرید به‌خصوص در مورد لیوا‌ن‌های بلوری كه به اشكال فانتزی وجود دارند، توجه به این نكته ضروری است كه شكل لیوان نباید مانع از تمیز و راحت شسته شدن تمام قسمت‌های آن شود.

این ظروف اگر لب پر شوند موجب تجمع میكروب‌ها شده و دیگر نباید مورد استفاده قرار گیرند. بعضی از انواع بلور در مقابل ضربه مقاومند و به اصطلاح نشكن هستند. این خاصیت با نوعی عملیات حرارتی تنش‌زدایی ایجاد می‌شود. برای این منظورظرف ۶۲۰ تا ۶۳۰ درجه حرارت می‌بیند و به حالت خمیر گونه در می‌آید و تحت فشار خاصی ناگهان سرد می‌شود.‌ اصول تولید ظروف پیركس (مقاوم در برابر حرارت) تفاوتی با ظروف بلور معمولی ندارد. هنگام تهیه ظروف پیركس، افزودن نوعی ماده با نام تجاری «بوراكس» به مواد اولیه باعث می‌شود ضریب انبساط ظرف كم‌ شود و در برابر حرارت مقاومت زیادی داشته باشد و ترك نخورد.

در ادامه مطالب به عناوین زیر خواهیم پرداخت:

  • قیمت محصولات بلور نوری تازه
  • فروش عمده بلورجات ارزان در اصفهان
  • نمایندگی بلور کاوه در رشت
  • نمایندگی فروش بلور کاوه در شیراز
  • لیست قیمت بلور نوری تازه
  • پخش عمده کریستال
  • پخش بلور در کرج
  • بلورجات حراجی

بلورجات حراجی | فروش عمده بلورجات در کشور

تهیه بلورجات در حراجی

تهیه بلورجات در حراجیبا توجه به رقابت تنگاتنگ میان تولید کنندگان و نیز رعایت حقوق مصرف کنندگان ،تولید کنند گان قیمت بلور و پلاستیک و خرده ریز های آشپزخانه را کاهش دادند،تا نمایندگان فروش بتوانند این کالا ها را از قیمت ۲۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان به دست عرضه کنند گان برسانند تا آنها بتوانند آنها را به قیمت ۵۰۰۰ تومان به دست مصرف کننده برسانند.خیلی از افرادی که در زمینه جم آوری کرکسیون های بلوریجات فعالیت می کنند و علاقه و عشق خاصی به این محصولات دارند برای داشتن بهترین اینئ محصول در حراجی هایی که در شهرای بزرگ و کوچک که برگزار می شود حضور داشته و بسته به سلیقه و نیاز خود آن را تهیه می کنند.

پخش عمده بلور در کشور

پخش عمده بلور در کشوربدون شک اولین و بزرگترین مرکز پخش عمده برای هر کارخانه تولید کننده ظروف بلور و شیشه در هر کجای جهان که باشد، نمایندگی های رسمی فروش آن کارخانجات است که برای کارخانه بلور و شیشه کاوه نیز این موضوع پا برجاست. پخش عمده بلور ارزان قیمت یکی از قسمت های پر رونق بازار ظروف می باشد. انواع سرویس های شیشه، بلور و کریستال برای مصارف مختلف خانگی خریداری می شوند.آشپزخانه را می توان مهم ترین بخش هر خانه مسکونی دانست. اهمیت این قسمت از منزل به حدی است؛ که گاهی اوقات قلب خانه نامیده می شود.علت مهم بودن آشپزخانه و لوازم مرتبط با آن تا حدودی روشن است. چرا که طبخ غذا برای اعضای خانواده در این مکان انجام می شود. می دانیم؛ که توجه به تغذیه صحیح، تاثیر فوق العاده ای برای سلامت افراد خواهد نهاد.واضح است؛ که وسایل آشپزخانه به نوبه خود بسیار مهم می باشند. امروزه در منازل می توان ارقام مختلف سرویس های ظروف را پیدا کرد.لازم به ذکر است؛ که استفاده از ظرف های سالم و بهداشتی، مستقیماً با سلامت انسان ارتباط پیدا می کند. پخش عمده بلور ارزان قیمت یکی از کارهایی است؛ که در حوزه تجارت ظروف بهداشتی صورت می گیرد.

راهنمای خرید بلورجات با کیفیت

راهنمای خرید بلورجات با کیفیتبا توجه به محبوبیت این ظروف در بازار شاهد عرضه نمونه‌های متنوع با ملیت‌های گوناگون هستیم.نمونه‌های ایرانی، نمونه‌های تولیدی کشورهای آلمان، ایتالیا، چک، ترکیه، فرانسه و… که هرکدام بسته به ملیت و طراحی و میزان نقش و خط یا به قولی تراش روی کریستال قیمت‌های متفاوتی دارند.براساس بررسی‌های انجام شده کریستال‌های چک از گران‌‌ترین و با کیفیت‌ترین‌های بازار هستند.البته نمونه‌های ایرانی نیز طی سال‌های اخیر از لحاظ کیفی در حد چشمگیری رشد داشته‌اند و شاید از لحاظ طراحی و درخشش ظاهری با نمونه‌های وارداتی قابل تشخیص نباشند. اما در هر حال زمان می‌برد تا مصرف‌کننده ایرانی به آنچه هموطنانش با زحمت و مشقت تولید کرده‌اند بهایی در حدی که باید دهد و همیشه این تصور که جنس خارجی بهتر است در ذهنش است.

سایت خرید و فروش بلورجات

سایت خرید و فروش بلورجات  ظروف بلور و کریستالی که امروزه توسط بسیاری از شرکت های بزرگ ایرانی که در ادامه نام برخی از آنها را بیان می نمایم تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه می شوند دارای کیفیتی مناسب و قیمت های رقابتی با نمونه های خارجی می باشند و خرید و فروش بلور ایرانی در بازار های بین المللی می تواند سود خوبی را برای کشور و تولید کنندگان داشته باشد. در این رابطه فروشگاه های زیادی در فضای وب اقدام به توزیع محصولات بلوریجات در کشور کردند. با مراجعه به چنین فروشگاه هایی می توانیم انواع مدلهای مختلف بلوریجات را با رنگ ها و طرح های متفاوت و با قیمت مناسب به صورت اینترنتی سفارش داد.

کارخانجات تولید بلور در کشور

کارخانجات تولید بلور در کشورظرف های شیشه ای، بلوری و کریستالی به میزان قابل توجهی در سراسر جهان تولید می شوند. در برخی مراکز معتبر پخش عمده بلور ارزان قیمت انجام می شود. طبیعتاً قیمت عمده هر کالایی، مناسب تر از قیمت خرده آن می باشد.

ظرف های بلوری به صورت تکی یا در قالب سرویس تولید شده؛ و بسته به نوع و مدلشان برای مصارف زیر کاربرد دارند:

  • قرار دادن در بوفه منزل
  • قرار گرفتن در بوفه های رستورانی
  • جهت صرف غذا، پذیرایی و …
  • قرار دادن در جهیزیه
  • ظرف های بلور از بهترین هدیه ها محسوب می شوند.

فروش بلورجات زیر قیمت بازار

فروش بلورجات زیر قیمت بازار پخش عمده  یا فروش زیر قیمت بلور ارزان قیمت یکی از بهترین روش های فروش این محصول است. در حالت کلی عوامل ذکر شده در زیر می توانند؛ تعیین کننده قیمت بلور باشند:

  • محل تولید ظروف بلوری
  • مارک یا برند بلور
  • میزان استحکام و دوام ظرف بلور
  • نوع مواد به کار رفته در تولید، ترکیبات و نحوه ساخت
  • نوع ظرف یا سرویس بلور و موارد استفاده آن
  • اندازه و گنجایش ظرف
  • نحوه بسته بندی ظروف بلوری
  • طرح، نقش و مدل ظرف و سرویس بلور
  • نحوه فروش بلور
  • شرایط بازار و تغییرات قیمت ارز

به طور کلی هر چه فاصله بین تولید و فروش، همچنین تعداد واسطه ها کمتر باشد؛ قیمت کالا ارزان تر است.

عرضه بدون واسطه بلورجات در کشور

عرضه بدون واسطه بلورجات در کشور عرضه بدون واسطه بلوریجات در کشور قطعاً روشی هست که واسه تو را از بین برده و مشتریان را با هزینه کمتری روبرو می سازد و مشتریان زیادی را برای چنین محصولاتی مشتاق خرید می کند. همان طور که گفتیم؛ هر چه تعداد واسطه های کمتر باشد؛ قیمت بلور ارزان تر خواهد بود.

شایان ذکر است؛ که در میان همه موارد ذکر شده در بالا، استفاده از سایت های معتبری که کار پخش عمده بلور در ایران را انجام می دهند؛ توصیه می شود. زیرا در این سایت ها به دلیل حذف واسطه ها و هزینه های جانبی تجارت، قیمت عمده بلور ارزان تر است.

تولید بلورجات در رنگ های متنوع

تولید بلورجات در رنگ های متنوع تولید بلوریجات در رنگهای متنوع در کشور وجود دارد و تولیدی های زیادی اقدام به تولید بلوریجات با رنگهای متفاوت و طرح ها و شکل های متفاوت کرده اند. وجود مدل های مختلف ظروف پذیرایی در بازار و تنوع بسیار بالای طرح های در نظر گرفته شده برای آن، مصرف کنندگان و بخصوص خانم های خانه دار را برای خرید به روز ترین مدل ها و استفاده از آن در دکور و پذیرایی ترغیب می نماید. از طرفی وجود قیمت های بالا و نوسانات قیمت، دست مصرف کنندگان را برای تهیه این ظروف بسته نگه می دارد و گاها مانع از مدرنیته و بروز کردن این ظروف می گردد. شما با کمک این مجموعه و استفاده از توانایی و تجهیزات آن می توانید ظروف ساده و بی نقش و نگار خود را با پرداخت کمترین هزینه و صرف زمانی اندک به ظروفی مدرن و بسیار شیک تبدیل نموده و از آن در پذیرایی و تزئین دکوراسیون ظروف خود به زیبایی استفاده نمائید.

مراکز فروش بلورجات در کشور

مراکز فروش بلورجات در کشوردر کشور ما نیز با توجه به علاقه مردم به این محصول زیبامراکز فروش بلوریجات زیاد بوده و تولید های زیادی در کشور اقدام به تولید این محصول کردند مانند شرکت تولید بلور کاوه. بلور و کریستال ایرانی را تنها از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. به دلیل سوء استفاده های موجود در این حوزه حتی الامکان می بایست محصول را از نمایندگی ها و فروشگاه های شناخته شده و معتبر خریداری کرد. شما می توانید برای این که هم خیال خود راحت باشد و هم اینکه خرید مطمئن داشته باشید ،در صورت داشتن وقت و زمان کافی برای خرید حضوری اقدام کنید که هم از کیفیت محصولی که خریداری می کنید مطمئن باشید و هم اگر شد از فروشنده محصول تخفیف بگیرید تا خریدی مقرون به صرفه داشته باشید و در هزینه های خانواده خود مدیریت کنید.بلور مشهد هم از انواع بلور های درجه یکی است که خواهان زیادی در ایران و حتی خارج از ایران دارد مانند بلور و کریستال اصفهان،

راهنمای نگهداری از انواع بلورجات

راهنمای نگهداری از انواع بلورجات هر محصولی برای ساخت و تولید نیاز به یک سری لوازم و عوامل پیش تولید دارد. یک سری لوازم و عوامل حین تولید و یک سری لوازم و عوامل پس از تولید. اولین لازمه ای که برای تولید یک بلور و کریستال مورد نیاز است تهیه مواد اولیه با کیفیت و ارزان است. زیرا اگر مواد اولیه با کیفیت نباشد محصول نهایی امکان ندارد محصول با کیفیتی از آب درآید. پس از این که مراحل پیش تولید انجام شد و مواد اولیه با کیفیت در دسترس قرار گرفت نوبت به مراحل حین تولید می رسد. ما در حین تولید می بایست دو نکته را رعایت نماییم. یک ماشین آلاتی که برای تولید مورد استفاده قرار می گیرد و دوم کارگرانی هستند که کار نظارت بر دستگاه ها و ماشین آلات را انجام می دهند. ماشین آلات که باید از بروز ترین و بی نقص ترین ها باشد و هم چنین کارگرانی هم که برای نظارت استفاده می شود می بایست بسیار زبده و کار بلد باشند.

شیک ترین مدل های بلورجات

شیک ترین مدل های بلورجاتروفبلوریجات در مدل ها و جنس های مختلف تولید می شوندف برخی از این ظرف ها پایه دار و برخی بدون پایه اند، ظروفبلوریجات را به صورت تک و یا سرویس می توان تهیه کرد، مانندسرویس آجیل خوری شامل یک ظرف بزرگ مخصوص آجیل و یک ست پیاله و پیش دستی برای سرو آجیل می باشد.

همه مردم در منازل خود از اقسام گوناگون ظروف استفاده می کنند. به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرف های فلزی (روی، مس، استیل و …)
  • ظروف چوبی
  • ظرف های چینی
  • ظروف بلوری و کریستالی
  • ظروف ملامین
  • ظرف های تفلون و چدن مخصوص پخت و پز
  • ظروف شیشه ای
  • ظروف پلاستیکی
  • ظرف های سرامیکی

بهترین برند های بلورجات در کشور

بهترین برند های بلورجات در کشور معمولا پیدا کردن بهترین مارک ظروف کریستال یکی از دغدغه های همه ی تازه عروس ها و علاقه مندان به این سبک ظروف است. کریستال ها هم مانند هر کالایی انواع و اقسام مختلف دارند که انتخاب بهترین مارک کریستال ایرانی و خارجی در میان تنوع برندها بسیار دشوار است؛ به همین منظور در این مطلب می خواهیم بهترین مارک کریستال را با شما در میان بگذاریم، به طور کلی بزرگترین کشورهای تولید کننده کریستال در جهان عبارتند از:

  1. چک
  2. آلمان
  3. ترکیه
  4. فرانسه
  5. ایتالیا
  6. ایران

در مطالبی که گذشت به عناوین زیر پرداخته شد:

  • نمایندگی شیشه و بلور اصفهان
  • خرید اینترنتی بلور و شیشه اصفهان
  • بلور ارزان
  • نیم لیوان کاوه
  • نمایندگی بلور کاوه در شیراز
  • کارخانه بلور کاوه یزد
  • شیشه بلور زنگان
  • پیشتازان صنعت بلور
  • تولیدی بلور و کریستال
  • شرکت پارس بلور
  • نمایندگی بلور و شیشه کاوه در اصفهان
  • دفتر مرکزی بلور کاوه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما