خرید کریستال با قیمت مناسب

در چندین دهه ی گذشته توليد کريستال و بلور در کشورمان رواج چشمگیری داشته همین امر باعث شده تا واردات بلور و کریستال نیز کاهش یافته و خرید کریستال با قیمت مناسب برای همه ی افراد میسر شود. یکی از راه های خرید بلور و کریستال ارزان خرید اینترنتی بلور و کریستال از نمایندگی های معتبر فروش این محصولات است. در گذشته تنها راه خرید این کالا خرید از بازار و یا عمده فروشی بلور و کریستال بود اما امروزه ثبت سفارش آنلاین و خرید و تحویل درب منزل از خدمات متنوعی است که تولید کنندگان و وارد کنندگان این محصولات از طریق نمایندگی های معتبر در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. برای دریافت اطلاعات و اگاهی بیشتر در مورد تولید کریستال و بلور و سفارش اینترنتی این محصولات با مشاوران مجرب در این زمینه تماس بگیرید.

خرید کریستال با قیمت مناسب

خرید کریستال شیک و جدید

خرید کریستال با قیمت مناسب و طراحی شیک و جدید را بهتر است بدون واسطه و مستقیم از طریق نماینده مخصوص شرکت انجام داد.این شرکت یک تولید کننده برتر بلور و کریستال و فروشنده انواع بلور و کریستال در ایران است.

در این سبک از خرید می توان از مزایای زیر بهره مند شد:

  • بهره مندی از نرخ قیمت ارزان تر
  • آشنایی با تنوع کامل محصول
  • طراحی و ساختار متفاوت کریستال
  • بهترین کاربردی که کریستال ها می توانند به همراه داشته باشند
  • روش صحیح نگهداری از کریستال ها
  • شناخت بهتر نوع ترکیبات به کار گرفته شده در کریستال
  • مقایسه بهتر و فوری مدل و برندهای مختلف تولیدکننده کریستال
  • قیاس همزمان چند محصول به طور همزمان و اتخاذ نتیجه گیری بهتر

برای خرید کریستال شیک و جدید و آشنایی با تفاوت بلور و کریستال با مشاوران و تیم فروش در ارتباط باشید.

خریدار انواع کریستال زیبا

 خریدار انواع کریستال زیبا و شیک عمدتا افرادی هستند که تمایل به تعویض و مبادله زود هنگام وسایل خود را ندارند! چرا که این مدل از ظروف ابدا کهنه نشده و همیشه می توانند زیبایی و ماندگاری خود را حفظ کنند.

برخی از مشخصات و ویژگی هایی که می توان برای انواع بلور و کریستال باکیفیت نام برد عبارتند از:

  • ضخامت بیشتر
  • ظرافت و دقت بالا در تولید
  • طراحی متفاوت و بی نظیر
  • تراشکاری زیبا و خیره کننده
  • بهره گیری از نقوش و طرح هایی مانند درخشش نور خورشید که به نام خورشیدی شهرت دارند.
  • امکان رنگ آمیز طراحی ها به سادگی بر روی آن وجود دارد.
  • وزن سبک و مناسب علیرغم ضخامتی که به همراه دارند.

خرید عمده کریستال شیک ایرانی

خرید کریستال با قیمت مناسب و طراحی شیک ایرانی را می توان از طریق سایت و به صورت ثبت سفارش آنلاین نیز انجام داد. انواع مدل کریستال های جدید و شیک را میتوان در دسته بندی زیر جای داد:

  • تولید استکان، چای و نعلبکی
  • تولید لیوان و پارچ
  • تولید انواع سرویس غذاخوری
  • تولید کاسه های ساده و سبک
  • تولید بطری آب و مایعات زیبا

علاوه بر موارد فوق بدلیل افزایش تولید کریستال و بلور شیک و اصیل ایرانی و معرفی و عرضه ی این محصولات زیبا و منحصر به فرد به بازار های جهانی قدم های مثبتی در جهت گسترش فرهنگ و تمدن ایران در قالب کالای ایرانی در جهان برداشته ایم.

شایان ذکر است بلور و کریستال های ظریف و با کیفیت ایرانی این روزها جایگاه ویژه ای در بازار های جهانی یافته و طرفداران این تولیدات عالی روز به روز  افزایش می یابند.

بهترین نوع کریستال کدام است؟

در پاسخ به این سوال که بهترین نوع کریستال کدام است؟ باید گفت؛ بهترین نوع بلور و کریستال آن هایی هستند که در برابر تغییرات حساس دمایی، دچار لغزش و برهم خوردگی شکل و ظاهر  نگردد.

از دیگر ویژگی های این مدل از ظروف شیک کریستالی آن است که:

  • اثری از حباب زدگی بر روی آن قابل ملاحظه نیست.
  • تنوع کاملی از ظروف را شامل می شوند.
  • زیبا و کم حجم می باشند.
  • در اثر شستشوی مداوم کدر نخواهند شد.
  • قابلیت شکل پذیری خوبی را دارند.

بد نیست بدانید با استفاده از ظروف کریستالی شیک می توان تا مدت ها از خرید لوازم آشپزخانه جدید در امان ماند؛ چرا که اغلب کریستال ها به ندرت رنگ کهنگی به خود می گیرند و همیشه مد روز هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد بهترین نوع کریستال موجود در بازار با مشاوران خبره در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

لیست قیمت انواع بلور و کریستال

لیست قیمت انواع بلور و کریستاللیست قیمت انواع بلور و کریستال با توجه به جنس، نوع و برند سازنده ی آن متفاوت است. در سایت اینترنتی فروش انواع بلور و کریستال شما میتوانید علاوه بر یافتن کالای مورد نظر خود از قیمت روز آن نیز مطلع شوید.

بلور و کریستال خارجی همواره قیمت بالاتری نسبت به بلور و کریستال ایرانی دارد ولی کیفیت آنها با انواع بلور و کریستال های ایران تفاوت چندانی ندارد.

در بسیاری مواقع قیمت بلور و کریستال علاوه بر ارتباط مستقیم با برند و کشور تولید کننده ی آن بدلیل کیفیت عالی و استاندارد بودن ابعاد و جنس آن نیز به صورت متفاوت عرضه میشود.

برای دریافت لیست قیمت بلور و کریستال ایرانی و خارجی با تیم فروش و مشاوران مجرب در زمینه ی خرید و فروش این کالا تماس بگیرید.

تفاوت بلور و کریستال

تفاوت بلور و کریستالبرای دانستن تفاوت بلور و کریستال قبل از همه چیز باید بدانیم که بلور و کریستال هر دو به یک ماده ی معدنی خاصی می گویند و در واقع این دو کلمه با هم مترادف اند.بلور و کریستال به مواد معدنی ای می گویند که مواد تشکیل دهنده ی آنها مولکول ها، اتم ها یا یون ها است.

این دو واژه، هردو ریشه ی یونانی دارند و به معنای چیزی است که در سرما یخ زده است. حال که با ماهیت بلور و کریستال آشنا شدید میخواهیم به برخی تفاوت های بلور و کریستال اصل و تقلبی اشاره کنیم.

  • اولین تفاوت کریستال و بلور یا همان شیشه در وجود سرب در کریستال است که باعث سنگین تر شدن کریستال نسبت به بلور میشود. هر چه مقدار سرب بیشتر باشد کیفیت کریستال بالاتر و بهتر است.
  • در ظروف کریستال بدلیل وجود سرب هیچ گونه ناهمواری و موج و حباب زدگی دیده نمیشود اما در ظروف بلور امکان وجود ناهمواری و یا حباب درون آن وجود دارد.
  • ظروف کریستال هنگام برخورد شی با آنها صدای ممتد و زنگوله مانندی از خود متصاعد میکنند.
  • کریستال و بلور در بازار گاهی به صورت ظروف هم شکل نیز وجود دارند بهترین راه تشخیص قرار دادن آنها کنار یکدیگر و بررسی دقیق آنهاست.
  • و در نهایت میتوان گفت ظروف کریستال چه ظریف و چه ضخیم دارای شفافیت و رنگ یکدست هستند اما ظروف بلور و شیشه ای در حالت ظریف شفاف تر و هر چه ظرف تو پر تر و ضخیم تر باشد رنگ شیشه کدر و مات تر به نظر می آید.

محصولات کریستالی بر اساس جرم مخلوط به سه دسته تقسیم میشوند. کریستال سنگین و مخلوط دو کریستال و کریستال لایت و بلور.

جرم
محصولاتی که میخواهید خریداری کنید میتواند به تشخیص جنس خوب کمک کند.  در
حین مقایسه ی جنس ها، دو جنس باید در ظروف یکسان قرار گیرند

 

تولید کنندگان برتر انواع بلور و کریستال در کشور

تولید کنندگان برتر انواع بلور و کریستال در کشوردر سال های اخیر تولید کنندگان بلور و کریستال تولیدات عالی و با کیفیتی داشته و به بازار عرضه کرده اند. کریستال و بلور ایرانی از محصولات درجه یک هستن که این محصولات در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

اما متاسفانه برخی فروشندگان و وارد کنندگان محصولات تقلبی را با کیفیت پایین به بازار عرضه می کنند و آن را با قیمت اصل می فروشند.

این در حالیست که کیفیت بلور و کریستال ایرانی به حدی از کیفیت و ظرافت تولید می شود که قابلیت رقابت با کریستال وارداتی را دارد.

چنانچه مایل به دریافت اطلاعات درباره تولید کنندگان برتر انواع بلور و کریستال در کشور هستید با مشاوران حرفه ای در این زمینه ارتباط برقرار کنید.

برندهای بلور و کریستال در بازار

برندهای بلور و کریستال در بازاراز گذشته های دور تا کنون برند های مختلفی به تولید بلور و کریستال مشغولند از این رو اغلب تولیدات برند هایی که در کشور های پیشرفته هستند از کیفیت بالا تری نسبت به کشورهای در حال توسعه برخوردارند.

در رابطه با بهترین برندهای بلور و کریستال در بازار باید به این نکته اشاره کرد که هر کدام از برندهای موجود در سبک و تولید خود دارای کیفیت و استاندارد های خاصی هستند از این رو می توان گفت بهترین برند بلور و کریستال را باید با توجه به نیاز و سلیقه از بین انواع آن انتخاب نمود.

البته این تنها ملاک برای تعیین کیفیت کالا نیست و معمولا برند هایی که از کشور های دیگر وارد میشوند به دلیل تحریم ها، قیمت های بسیار گزافی دارند و خرید آنها برای ما به صرفه نیست.

در این میان بسیاری از تولیدات بلور و کریستال کشورمان به دلیل کیفیت بالا و استاندارد های داخلی و جهانی قابلیت رقابت با این برندها را دارد.

بنابراین میتوان با توجه به بودجه و به راحتی کالای مورد نظر را در بازار بلور و کریستال یافت و با اطمینان خریداری نمود.

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بلور و کریستال ایرانی و خارجی

بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بلور و کریستال ایرانی و خارجی

در بزرگترین مرکز عرضه و توزیع بلور و کریستال ایرانی و خارجی مشاوران و تیم حرفه ای در این زمینه به صورت تمام وقت به مشتریان خود خدمات ارائه میدهند.

این محصولات  به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

۱) مارک های ایرانی

۲) مارک های خارجی

در هر دو دسته ی مارک های ایرانی و خارجی محصولات با کیفیت و دارای استاندارد جهانی عرضه میشود و مشتریان میتوانند با توجه به بودجه و سلیقه ی خود کالای مورد نیاز خود را یافته و خریداری نمایند.

در بزرگترین مرجع عرضه و فروش انواع بلور و کریستال به واسطه ی وجود مشاوران حرفه ای براحتی میتوانید کالای مورد نظرخود را یافته و با تیم فروش مجرب خریدی مطمئن داشته باشید.

سفارش انواع بلور و کریستال

سفارش انواع بلور و کریستالبا مراجعه به مراکز بزرگ فروش کریستال میتوانید انواع مختلفی از بلور و کریستال را تهیه نمایید ولی بسیاری از افراد بلور و کریستال خود را از سایت های اینترنتی می خرند. دلیل آنها این است که خرید از فروشگاه های اینترنتی همواره با صرفه تر است.

علاوه بر این امروزه ثبت سفارشات آنلاین و تحویل خرید درب منزل مشتری از جمله خدمات خرید اینترنتی است که بسیاری از تولید کنندگان و فروشندگان به مشتریان خود ارائه میدهند تا خریدی مطمئن و مقرون به صرفه داشته باشند. 

برای سفارش انواع بلور و کریستال با کیفیت میتوانید با تیم فروش و نمایندگی های معتبر این محصولات در تماس بوده و از خریدی مطمئن لذت ببرید.

کاربردهای بلور و کریستال

کاربردهای بلور و کریستالبلور و کریستال کاربرد های گسترده ای دارند ولی اغلب کاربرد های آن در ظروف زینتی و درمان خلاصه میشود. در ادامه به موارد استفاده از بلور و کریستال میپردازیم:
خاصیت درمانی:
در عصر جدید، خواص الکتریکی خانواده کوارتزها (در کوهی) به ثبت رسیده و از آنها در صنعت استفاده به عمل آمده است. در واقع، بدون بهره گیری از فرآورده های کوارتزی، هیچگونه رادیو، تلویزیون یا کامپیوتری وجود نداشت. خانواده کوارتزها، شامل کریستال ها، بلورها، آماتیس ها، کوارتزهای سرخ و دیگر سنگهای مشابه می شوند.زمانی که ، فشار بر این سنگها اعمال گردد، در قطب های سنگ، یک بار الکتریکی به وجود می آید. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که نسبت به انرژی سنگ، حساس و آسیب پذیر هستند به آرامی سنگی را روی موضع مورد نظر فشار می دهند یا آن را لمس می کنند.
ظروف تزیینی:
در چند دهه ی گذشته ساخت و فروش ظروف زینتی یکی از بهترین راه های درامد از طریق کریستال ها و بلور ها شده است. ظروف زینتی کریستال و بلور در این سال ها به جمع ظروف محبوب مردم دنیا پیوسته است و مردم علاقه ی زیادی برای خرید این ظروف از خود نشان میدهند.

سایت فروش بلور و کریستال باکیفیت

سایت فروش بلور و کریستال باکیفیت

همانطور که قبلا هم اشاره شد امروزه خرید و ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت فروش بلور و کریستال با کیفیت بعد از  انتخاب  محصول مورد نظر بهترین روش می باشد. آیا می شود به هر فروشنده ی کریستالی اطمینان نمود؟ خیر. مانند بسیاری دیگر از محصولات، نمونه های تقلبی این ظروف نیز در بازار وجود دارد.

علاوه بر این با مراجعه به بازار بورس کریستال و بلور و فروشگاه ظرف های بلور رنگی با اعتبار و با باکیفیت می توانید اطمینان داشته باشید که محصولی باکیفیت خریداری خواهید نمود.

در سایت فروش بلور و کریستال با کیفیت شما می توانید به راحتی و با صرف کمترین زمان و هزینه کالای مورد نظر خود را پیدا کنید و با ارتباط با تیم فروش و مشاوران زبده در این زمینه خریدی آسان و با کیفیت داشته باشید.

صادرات بلور و کریستال درجه یک

صادرات بلور و کریستال درجه یک

صادرات بلور و کریستال درجه یک خوشبختانه در چند دهه ی گذشته در کشور ما رشد قابل توجهی داشته است به گونه ای که بلور و کریستال ایران علاوه بر رقابت با  بلور ها و کریستال های وارداتی با تولیدات بلور کشور هایی نظیر چین، ژاپن و تایلند نیز رقابت میکند و موفقیت های چشمگیری داشته است.

صادرات بلور و کریستال اغلب از طریق راه های امن ایجاد شده در دریا های بین المللی یا راه های هوایی بین کشور های مختلف مبادله میشود.

کشور ما به کشور هایی نظیر پاکستان، افغانستان، ترکیه و عمان انواع بلور و کریستال صادر میکند. ولی در این عرصه مشکلاتی نظیر تحریم ها توسط آمریکا وجود دارد که باعث ضرر کردن تولید کنندگان این عرصه شده است. با این حال بلور و کریستال تولیدی در شهر های مختلف همچنان پابرجاست و به تولید این محصولات ادامه میدهند.

پرفروش ترین مدل‌های بلور و کریستال در کشور

پرفروش ترین مدل‌های بلور و کریستال در کشور

بازار بورس و فروشگاه های بسیار زیادی در سراسر ایران وجود دارند که به فروش و عرضه ی بلور و کریستال های متنوع مشغولند. در این میان پرفروش ترین مدل های بلور و کریستال در کشور عمدتا در این بازار ها و اغلب در فروشگاه های اینترنتی به چشم میخورند.

برای خرید ظروف اصل و با کیفیت خارجی و تولیدات داخلی، بهتر این است که به مراکز معتبر فروش ظروف کریستال مراجعه کرد. که یکی از این نمونه ها کریستال بازار می باشد.

در این فروشگاه ها انواع زیادی از محصولات کریستالی و بلوری به چشم می خورد، و لیست قیمت این محصولات، روی سایت قرار داده شده است. از جمله پر بازدیدترین لیست قیمت، قیمت ظروف کریستال طلاکوب بوده، که یکی از پرفروش ترین مدل های بلور و کریستال به شمار می آید. 

باید به این نکته توجه کرد که پر فروش بودن یک محصول یکی از معیار های با کیفیت بودن آن است ولی دلیل نمیشود هر کالایی که پرفروش است حتما با کیفیت است. کالا هایی هستند که شاید از نظر دیگران با کیفیت باشد ولی به هر دلیلی مناسب ما نباشد. پس نباید فقط به خاطر پر فروش بودن یک کالا، آن را خریداری کنیم.

وارد کننده بلور و کریستال

وارد کننده بلور و کریستال

شرکت های زیادی هستند که به عنوان واردکننده بلور و کریستال در ایران فعالیت میکنند. این شرکت ها هر کدام در
تلاش اند تا ظروف ارزان قیمت و گاهی با کیفیت را وارد بازار کنند.

این در حالی است
که در خود کشورمان شرکت های مطرحی در این زمینه در حال تولید انواع ظروف بلور می
باشند. و تولیدات این واحد های تولیدی در بازار جهانی فروش پر رونقی دارند.  

علاوه بر این شرکت های وارد کننده برای توزیع کالای خود در سراسر ایران به ویژه کلان
شهرها، نمایندگی هایی ایجاد کردند که می توان آن ها را در بازارهای بلور فروشی
پیدا نمود
.

تعدادی از شرکت ها به عنوان وارد کننده بلور و کریستال خارجی در ایران فعالیت نموده و تامین کننده ی نیاز بازار در کشورمان هستند. این شرکت ها انواع بلور را با کیفیت های مختلف به کشور وارد می نمایند و از طریق نمایندگی های شان در سراسر شهرها پخش می کنند.

شما در هر فروشگاهی می توانید کالا های خارجی و ایرانی را مشاهده کنید. و می توان گفت بسیاری از تولیدات کشورمان کیفیتی همسان و در پاره ای مواقع بالاتر از نمونه های مشابه خارجی خود دارند و این امر به تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی کمک شایانی میکند.

علاوه بر بازار های داخلی تولیدات بلور و کریستال کشورمان وارد بازار جهانی شده و در بسیاری از کشورها این بلور و کریستال های ایرانی مورد توجه و اقبال قرار گرفته است.

برای آشنایی با بزرگترین مرکز وارد کننده بلور و کریستال در کشور با مشاوران مجرب در این زمینه تماس بگیرید.

راهنمای خرید بلور و کریستال

راهنمای خرید بلور و کریستالشما برای خرید بلور و کریستال به راهنما احتیاج دارید. راهنمایی که بتواند جنس با کیفیت و اصل را از جنس بی کیفیت و تقلبی تشخیص دهد.
اگر نمیتوانید برای خود یک راهنمای خرید بلور و کریستال پیدا کنید یا به کسی برای انجام این کار اعتماد ندارید حتما این مقاله را به صورت کامل جهت بالا بردن اطلاعات عمومی خود درباره ی این محصول مطالعه کنید.
یک راهنمای خرید بلور و کریستال به شما کمک میکند تا بتوانید ارزان ترین بلور و کریستال را با کیفیت مناسب تهیه کنید.
برای دریافت مشاوره و لیست قیمت خرید و فروش کریستال و بلور با مشاوران و تیم فروش فروشگاه های معتبر تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما