سرويس بلور پذيرايي | سرویس پذیرایی کریستال جدید

سرویس پذیرایی کریستال جدید مناسب برای استفاده در جهیزیه عروس می باشد. تمام افراد با ذوق و سلیقه از این سرویس های زیبا استقبال خواهند نمود. درخشندگی و شفافیت این ظروف بی نظیر است. همچنین کاربرد این نوع ظروف هم به صورت تزیینی میباشد هم به صورت کاربردی.جنبه تزیینی آن میتواندجلوه خاصی به نما و دکوراسیون منزل شما بدهد.

نوع ظروف هم انواع مختلف این سرویس های کریستال را به صورت اینترنتی نیز می توان سفارش داد هم میتوانید با مراجعه به نمایندگیهای فروش آن محصولات خود را خریداری کنید.

عوامل زیادی وجود دارد که باعث شده است صنعت تولید کریستال در ایران با پیشرفت های زیادی همراه باشد. این پیشرفت ها به گونه است که بسیاری از مردم علاقمند به استفاده از کریستال های تولید ایران، به جای خرید برند های خارجی آن شده اند. قیمت این محصولات نیز نسبت به نمونه های وارداتی آن مناسب تر ارزیابی می گردد. به طور کلی علت پیشرفت صنعت تولید کریستال در ایران را می توان عوامل زیر دانست:

  • انرژی و مواد اولیه در دسترس
  • دستیابی به فناوری ساخت محصولات درجه یک
  • رعایت استاندارد های جهانی در تولید این محصولات
  • تجهیز نمودن خطوط تولید محصولات کریستالی به ماشین آلات مدرن و پیشرفته
  • استفاده از تیم طراحی خلاق و با پشتکار بالا

سرويس بلور پذيرايي | سرویس پذیرایی کریستال جدید

سرویس های پذیرایی کریستالی

سرویس های پذیرایی کریستالیبه طور کلی می توان از محصولات کریستالی هم به عنوان دکور و هم به عنوان سرویس پذیرایی استفاده نمود. سرویس پذیرایی کریستال جدید که هم اکنون در بازار خرید و فروش می شود، با تراش های زیبا و طراحی های جدید چشم بیننده را به خود خیره می کند. این سرویس ها عمدتا شامل تکه های زیر می شوند:

  • پارچ و لیوان
  • فنجان
  • قندان
  • شیرینی خوری
  • آجیل خوری
  • میوه خوری
  • پیش دستی

خرید اینترنتی سرویس های کریستال

خرید اینترنتی سرویس های کریستالشما در تصویر زیر می توانید یک نمونه از سرویس های کریستالی جدید و زیبا را مشاهده نمایید. این سرویس که تولید لهستان می باشد، محصول کارخانه ایرنا می باشد و ۲۶ پارچه را شامل می شود. کیفیت و شفافیت ظروف شیشه ای و کریستالی لهستان در دنیا از شهرت ویژه ای برخوردار است. این کشور همچنین تولیدات خود را به صورت گسترده صادر نیز می نماید. ایران یکی از مقصد های صادرات این سرویس های کریستال می باشد. اما چگونه می توان راحت و بدون دردسر این سرویس های زیبا و چشم نواز را خریداری نمود؟ یکی از راحت ترین و مطمئن ترین روش های خرید سرویس های کریستالی، خرید آنلاین با استفاده از اینترنت می باشد. با این روش:

  • نیازی به صرف زمان برای مراجعه حضوری به فروشگاه های سطح شهر ندارید.
  • می توانید قبل از ثبت سفارش ابتدا محصولات مختلف را مشاهده و مقایسه نموده و بهترین را انتخاب نمایید.
  • در هر ساعتی از شبانه روز و در هر مکانی می توانید اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

فروش سرویس پذیرایی کریستال جدید

فروش سرویس پذیرایی کریستال جدیدسرویس پذیرایی کریستال جدید را می توانید در مرکز فروش معتبر این محصولات بیابید. قیمت این سرویس ها می تواند با توجه به تعداد پارچه های آن، برند تولید کننده، کشور سازنده، درجه کیفیت و … در نوسان باشد. این مراکز بهترین سرویس های پذیرایی کریستال را با قیمت ارزان و کیفیت درجه یک در سراسر کشور پخش می نمایند. فروش این محصولات به گونه ای است که مشتری از خرید خود راضی باشد و سال ها از آن ها بدون تغییر در کیفیت و ظاهر استفاده نماید.

نمایندگی پخش سرویس پذیرایی کریستال

اغلب برند های مشهور و معتبر کریستال دارای نمایندگی پخش در شهر های مختلف هستند. این برند ها با این روش جدید ترین مدل های سرویس پذیرایی کریستال خود را به خریداران عرضه می نمایند. مراجعه به نمایندگی های پخش معتبر می تواند برای خریدار نیز مزیت های زیادی داشته باشد. از جمله اینکه سرویس کریستال با برند اصل را با قیمت بسیار مناسب تر از سایر فروشگاه ها خریداری نماید.

  • بیشتر بخوانید:

اغلب کیفیت و قیمت مناسب سرویس های کریستال پذیرایی توسط این نمایندگی های معتبر تضمین می شود.برای مثال نمایندگی فروش شرکت کریستال ناخمن  سوییس در تهران که از سرشناس ترین برند های تولید کننده کریستال در جهان میباشند البته که قیمت این محصولات نسبت به نمونه داخلی گران تر است ولی خب از کیفیت و کارایی بیشتری برخوردار است هم از نظر ظاهری و هم از نظر مواد و محصولات به کار رفته در تهیه و تولید محصولات.نمایندگی بعدی که اتفاقا این برند هم از برند های سرشناس دنیای کریستال می باشد که با نام تجاری لیزا موری شناخته می شود که می توانید با مراجعه به نمایندگی های آن محصول مورد نظر خود را تهیه کنید.

خرید و فروش انواع بلور و کریستال

خرید و فروش انواع بلور و کریستالبرای خرید و فروش بلور و کریستال دو گزینه دارید گزینه اول خرید به صورت اینترنتی می باشد و گزینه دوم هم خرید حضوری می باشد که در صورت داشتن وقت و زمان کافی برای خرید حضوری این روش را انتخاب کنید زیرا میتوانید محصولی که خریداری میکنید را از نزدیک ببینید و از اصل و بودن و کیفیت کریستال و نمای ظاهری آن مطمئن باشید سعی کنید که حتما از مراکز معتبر و نمایندگی های آن خرید را صورت دهید و یا  از سایت ها و فروشگاه های اینترنتی معتبر خرید خود را انجام دهید تا با خیال راحت از محصول خریداری شده استفاده کنید.اگر هم قصد دارید ظروف دست دوم خریداری کنید از برنامه هایی که بدین منظور ساخته شده اند استفاده کنید تا بازهم از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

بزرگترین بازار بلور و کریستال در ایران

بزرگترین بازار بلور و کریستال در ایرانبزرگترین بازار بلور و کریستال در ایران مربوط به بازار شوش واقع در استان تهران می باشد که در یک راسته مغازه های زیادی جهت خرید تکی و عمده محصولات بلوری و کریستالی وجود دارد و شما میتوانید با مراجعه به این بازار محصول دلخواهخود را از بین چندین وچند نوع مجصول ایرانی و خارجی انتخاب کنید،تنوع این بازار به حدی است که هر فردی که پا به این بازار می گذارد با هر سلیقه ایی دست خالی بیرون نمی آید و با دست  پر بازار را ترک میکند،رسیدن به این بازار هم چندان سخت و دشوار نیست،فقط کافیست سوار متروی خط یک تهران شوید و در ایستگاه شوش از مترو پیاده شوید و  به بازار بروید و انواع کریستال و بلوریجات مورد نظر خود را تهیه کنید.

بهترین مارک بلور ایرانی و خارجی در بازار

بهترین مارک بلور ایرانی و خارجی در بازاراز بهترین انواع  کریستالی میتوان  به کریستال شامپاینی که از انواع ظروف لوکس به حساب می آید اشاره کرد،برند دیگری که جزو بهترین برند های ایرانی به حساب می آید کریستال جی سی سی می باشد که با کار آفرینی برای کارگران و کمتر کردن نرخ بیکاری گام بزرگی برای اقتصاد کشور برداشته است.از بهترین برند های خارجی کریستال هم میتوان به برند تولید کریستال ناخمن  اشاره کرد که جزو بهترین برند های کریستال در سطح جهان است،برند دیگری هم که در سطح جهان معروف است شرکت تولید کریستال بوهیما است.برند های آلمانی والتر گلس و سلتیک هم از کیفیت قابل قبولی در صنعت کریستال برخوردار هستند.

لیست قیمت روز بلور و کریستال

لیست قیمت روز بلور و کریستالبلور و کریستال قیمت های متفاوتی دارند و بستگی به مواد به کار رفته در تولید آن ها و نوع تولید محصول دارد،همه این عوامل دست به دست هم می دهند که قیمت ظروف بالا برود یا با قیمتی معقولانه به فروش برسد. نوع دیگر قیمت گذاری این نوع ظروف نوع کاربرد آن ها است برای مثال ظروفی که برای کاربرد دکوری و تزیینی تولید و به فروش میرسد قطعا از قیمت بسیار بالاتری نسبت به ظروف دیگر دارد،این نوع ظروف لوکس و لاکچری برای نما و دکوراسیون منزل شما بی نظیر است اگر که توانایی خرید آن ها را دارید.

نوع کاربرد دیگر ظروف کریستالی،کاربرد خانگی است و روزمره،این نوع ظروف از کیفیت تقریبا مشابه و یا حتی کمی کمتر برخوردارند زیرا برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار میگیرند و ظاهر چندان زیبایی ندارند و از قیمت کمتری نسبت به ظروف دیگر برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما