سفارش خرید عمده نیم لیوان خورشیدی با کیفیت صادراتی

نیم لیوان خورشیدی به دلیل شفاف بودن، داشتن کیفیت بالا (در حد خارجی) و همچنین قیمت مناسب، یکی از خریدهای مورد علاقه بانوان است که جنس بدنه این محصول کریستال بوده و دارای طرح خورشید می باشد و از جذابیت خاصی در بازار برخوردار است. سفارش ست نیم لیوان خورشیدی و انواع بلوریجات مانند: لیوان، استکان، ظروف پیرکس در دار، تابه پیرکس، اردو خوری، قاب شیرینی، کاسه، ظروف درب دار یخچالی با کیفیت صادراتی و قیمت مناسب، به شیوه حضوری و غیر حضوری از طریق سایت های معتبر اینترنتی با مناسب ترین و منصفانه ترین قیمت امکان پذیر است.

سفارش خرید عمده نیم لیوان خورشیدی با کیفیت صادراتی

میزان تولید سالانه نیم لیوان در ایران

میزان تولید سالانه نیم لیوان در ایران

مراکز پخش انوع ست نیم لیوان در استان های بزرگی همچون اصفهان، تهران و یزد توسط نمایندگی های دفتری شرکت های تولیدی انواع بلوریجات، این محصولات را با برندهای متعددی به سراسر نقاط مختلف ایران عرضه می کنند. به دلیل افزایش میزان تقاضا، سالانه شاهد تولید انواع ست نیم لیوان و لیوان در طرح ها و مارک های مختلف هستیم. به دلیل بالا بودن میزان تنوع این بلوریجات، دست مشتریان برای خرید کاملا باز بوده و مصرف کنندگان می توانند به سهولت کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

طبق آمار به دست آمده، سالانه حدودا ۵۰ هزار تن، محصولات شیشه و بلور (اعم از ست نیم لیوان، لیوان) در ایران به خصوص در استان یزد تولید می شود که بیش از نیمی از این محصولات تولید شده به خارج از کشور صادر می شود.

از آنجایی که امکان مراجعه به مراکز و دفاتر نمایندگی برای تمامی خریداران وجود ندارد، لذا مشتریان می توانند از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی، خرید خود را انجام دهند. نیم لیوان ها، از نظر حجمی و ابعاد تقریبا نیم برابر یک لیوان معمولی هستند که برای سرو انواع نوشیدنی های داغ و سرد مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل شکیل بودن طرح این بلوریجات و همچنین داشتن ظرافت خاص، این محصولات در سراسر ایران بسیار پر طرفدار بوده و بازار فروش پررونقی دارند.

نیم لیوان های تولیدی در ایران، به اشکال مختلف دسته دار و بدون دسته بوده و دارای برندها و ابعاد متفاوتی می باشند که نمونه های دسته دار، به دلیل اینکه به سهولت می توان آنها را در دست گرفت، از پرفروش ترین نمونه ها بوده که در رنگ های مختلفی قابل مشاهده و خریداری هستند.

با محبوب ترین برند نیم لیوان آشنا شوید

با محبوب ترین برند نیم لیوان آشنا شوید

نیم لیوان های تولید شده در ایران، به دلیل داشتن کیفیت بالا و طرح های متنوع، بسیار پرطرفدار می باشند. امروزه نیم لیوان مربعی، به علت شکل و ابعاد متفاوتی که با سایر محصولات مشابه دارد، از محبوبیت خاصی میان مردم برخوردار می باشد. در میان تمامی برندهای ست نیم لیوان، نیم لیوان خورشیدی جی سی سی، به دلیل داشتن ظرافت، طرح زیبا و ابعاد مناسب جهت سرو هر نوع نوشیدنی، بسیار پرفروش است. این محصول، از طریق سایت های اینترنتی نیز قابل خرید می باشد.

بسته بندی های نیم لیوان کریستال جی سی سی، ۶ عددی است که در انواع مختلف دسته دار و بدون دسته طراحی شده اند و دارای مدل های بسیار متنوعی می باشند که ست خورشیدی این برند، در بازار بسیار فراوان است و با قیمتی مناسب به فروش می رسد. امروزه خرید لیوان کریستال چک در برندهای مختلف نیز، بسیار متداول بوده و مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به مراکز فروش بلوریجات، کالای مورد نظر خود را مطابق سلیقه خریداری کنند.

شایان ذکر است که، لیوان های کریستال چک، مناسب سرو انواع نوشیدنی در مهمانی ها و مراسم مختلف می باشد. تراش های به کار برده شده بر روی بدنه این محصول، دارای طرح های متنوعی است که به آن، زیبایی و جلوه خاصی بخشیده است. ابعاد هر لیوان به طور متوسط، به قطر ۶٫۵ و ارتفاع ۱۵ سانتی متر است که به راحتی درون ماشین ظرفشویی نیز قرار می گیرند.

صفر تا صد مراحل صادرات نیم لیوان

صفر تا صد مراحل صادرات نیم لیوان

برخی از کشورهای واقع در آمریکای جنوبی مانند برزیل و آرژانتین، با لیوان و یا نیم لیوان های دسته دار، آشنایی کامل نداشته و به ندرت این محصولات در آنجا تولید می شوند. از این رو، صادرات ست نیم لیوان و لیوان های دسته دار به این مناطق با استقبال بی نظیری همراه است. بلوریجات تولیدی ایران، به دلیل داشتن مدل های متنوع، از سوی دیگر کشورها، مورد استقبال قرار گرفته و از این رو سالانه انواع ست لیوان و نیم لیوان به سایر کشورها به صورت بسته بندی صادر می شود.

پس از مشخص شدن کشور مقصد به منظور صادرات کالا، کالاهای صادراتی مطابق تقاضا و میزان رقابت در بازار هدف و همچنین شناخت هزینه های متغیر مانند: ارسال محصول به مقصد، مالیات وارادات، هزینه ارسال هوایی، دریایی و بیمه نامه و غیره و نیز شناخت برخی از هزینه های ثابت همچون: ارتباطات بین المللی، تغییر در محصول و خدمات، بسته بندی و برچسب زنی محصولات، بسته بندی شده و با در نظر گرفتن سایر موارد آماده ارسال به سایر کشورها می شود.

تولید کنندگان انواع نیم لیوان با کیفیت، علاوه بر اینکه نیاز داخلی کشور را با تولید این محصولات تامین می کنند، به ارسال این محصولات به سایر کشورها نیز می پردازند. ترکیه و آمریکای جنوبی از جمله مشتریان پر و پاقرص این کالا بوده و سالانه این محصولات در بسته بندی های بسیار شیک و مقاوم در برابر هرگونه آسیب و ضربه، به کشورهای دیگر صادر می شوند. بازار صادرات نیم لیوان، به دلیل بالا بودن کیفیت این محصولات بسیار پررونق است. مواد اولیه و متریال های به کار برده شده در ساخت و تولید این بلوریجات، بسیار مرغوب بوده و همین امر، فروش این کالا را در بازارهای بین المللی دو چندان کرده است.

عرضه مستقیم نیم لیوان خورشیدی با کیفیت صادراتی

عرضه مستقیم نیم لیوان خورشیدی با کیفیت صادراتی پخش و توزیع ست نیم لیوان خورشیدی با کیفیت صادراتی توسط نمایندگی های مختلفی در اقصی نقاط مختلف کشور مستقیما و با قیمتی مناسب صورت می گیرد. ناگفته نماند که شهروندان می توانند از طریق درگاه های معتبر اینترنتی نیز اقدام به خرید این محصول کنند. در میان تمامی انواع محصولات داخلی، شاهد فروش بلوریجات وارداتی در داخل کشور نیز هستیم.

ماگ ها یا لیوان های دسته دار خورشیدی لهستان یکی از محصولات ناب و پرفروش وارداتی است که به دلیل شفاف بودن، درخشش بالا و جذابیت خاصی که دارند بسیار پرطرفدار و محبوب مردم می باشند. این محصول ساخت کشور لهستان است و دارای برندهای مختلفی است. قیمت لیوان دسته دار خورشیدی لهستان، در بازار داخلی بستگی به برند و مارک آن دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما