صادرات بلور ایرانی درجه یک

بلور به عنوان یک کالای مصرفی و تزیینی در تمام دنیا خواهان دارد. ظروف بلوری در کنار سایر ظروف استفاده زیادی در زندگی روزمره دارند. امروزه استقبال بازار جهانی از بلور با کیفیت و استاندارد ایرانی در حال افزایش است.

زیبایی و ظرافت بلور ایرانی همراه با به کار گیری ذوق و هنر ایرانی خریداران زیادی در سایر کشورها برای این محصول تجاری ایجاد کرده است.

صادرات بلور ایرانی درجه یک

جایگاه بلور ایرانی در بازار بین المللی

جایگاه بلور ایرانی در بازار بین المللیبرخی از شرکت های بزرگ ایرانی تولید کننده بلور با کسب استاندارد های جهانی علاوه بر تولید محصول با کیفیت برای داخل کشور از صادر کنندگان بلور ایرانی به سایر نقاط دنیا هستند.
کیفیت بالا، تنوع در کالا همراه با ترکیب هنر ایرانی، توجه به نیاز و سلایق بازار های هدف، بسته بندی شیک و مناسب بلور، استفاده از روش های تولید طبق روش های استاندارد جهانی و استفاده از تجهیزات پیشرفته  تقاضای بلور ایرانی صادراتی را در بازار های جهانی افزایش داده است.به همین دلیل بلور ایرانی از لحاظ قیمت و کیفی در بازار های جهانی توانایی رقابت با سایر تولید کنندگان این محصول را دارد.
در حال حاضر بسیاری از کشور های اروپایی، آسیایی و افریقایی جز بازارهای فروش بلور ایرانی محسوب می شوند.

چشم انداز آینده صادرات بلور ایران بسیار رضایت بخش است. کشور های هم مرز مانند افغانستان، عراق، ترکیه و پاکستان به دلیل دسترسی راحت به ایران از بازار های اصلی فروش بلور ایرانی هستند.
با تلاش روز افزون فعالان در زمینه صادرات بلور و تولید کنندگان داخلی و افزایش سطح تولید همراه با کیفیت مناسب و افزایش مقدار صادرات این انتظار می رود که جایگاه بلور ایرانی در بازار جهانی رشد بیشتری داشته باشد و بلور ایرانی سهم بیشتری از فروش این محصول را تصاحب کند.
با توجه به افزایش تقاضای روز افزون بلور ایرانی، قابل پیش بینی است که بلور یکی از محصولاتی است که صادرات آن می تواند ارز زیادی را وارد کشور کند و به رشد اقتصادی کشور و کاهش وابستگی اقتصادی به نفت کمک نماید. 

انواع بلور ایرانی صادراتی

انواع بلور ایرانی صادراتیبا افزایش سطح کیفیت زندگی نسبت به گذشته تنوع در محصولات مصرفی روزانه نیز افزایش پیدا کرده است محصولات بلوری نیز از این موضوع مستثنی نیستند. بلور ایرانی در طرح ها و انواع مختلف با به کار گیری به روزترین خط تولید در شرکت های مختلف و معتبر ایرانی در سراسر کشور در حال تولید است.
از انواع بلور صادراتی ایران می توان  ظروف تزیینی و مصرفی از قبیل سرویس کامل غذاخوری، گلدان، سرویس پذیرایی، سرویس صبحانه خوری، سرویس چای خوری، جا شمعی و غیره اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما