صادرات نیم لیوان کریستال خورشیدی به کشورهای خاورمیانه

نیم لیوان کریستال خورشیدی یکی از محصولات تولیدی کشور ایران است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به دلیل داشتن درخشش، زیبایی، ظراوات و جلای خاص نه تنها در بازار داخلی، بلکه در سایر کشورها نیز از فروش بالایی برخوردار است. صادرات نیم لیوان کریستال خورشیدی و سایر محصولات مشابه مانند: انواع لیوان، استکان، ظروف پیرکس، تابه پیرکس، اردوخوری، قاب شیرینی، کاسه، ظروف درب دار یخچالی با کیفیتی تضمین شده و مناسب ترین قیمت به کشورهای خاورمیانه مانند قطر، بحرین، کویت، امارات و عمان به صورت بسته بندی صورت می گیرد.

صادرات نیم لیوان کریستال خورشیدی به کشورهای خاورمیانه

بزرگترین تولیدکنندگان نیم لیوان در ایران

بزرگترین تولیدکنندگان نیم لیوان در ایران

شرکت های تولید کننده بلور و کریستال انواع ست های لیوان و نیم لیوان را در طرح ها، مدل ها و رنگ های متنوع تولید کرده و با قیمتی مناسب، روانه بازار می کنند. این بلوریجات، از نظر کیفیت کاملا تعریف شده و شناخته شده هستند، از این رو بازار فروش این محصولات نه تنها در ایران، بلکه در بازارهای بین المللی بسیار پررونق است. نیم لیوان هامبورگ و نیم لیوان خورشیدی چین، از جمله بلوریجات پرطرفدار و پرفروش است که در تمامی نقاط مختلف کشور، از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

قیمت نیم لیوان خورشیدی چین و سایر محصولات مشابه همچون نیم لیوان هامبورگ، در کشور ایران بسیار مناسب می باشد. این محصولات، از نظر میزان کیفیت کاملا تضمین شده بوده و به همین دلیل این بلوریجات فروش بسیار بالایی در داخل ایران دارند. بزرگترین تولید کنندگان نیم لیوان، نمایندگی های متعددی در بخش های مختلف کشور دارند که به صورت شبانه روزی فعالیت داشته و به این طریق کالاهای تولید شده مطابق سلیقه افراد خریداری شده و به صورت اینترنتی یا حضوری در اسرع وقت، تحویل مشتریان داده می شوند.

مشخصات بارز نیم لیوان شیشه ای اصل

مشخصات بارز نیم لیوان شیشه ای اصل امروزه علاوه بر بلوریجات ایرانی، شاهد انواع کالاهای وارداتی در بازار نیز هستیم که به یقین می توان گفت، کیفیت برخی از محصولات ایرانی با محصولات خارجی برابری می کند. نیم لیوان های موجود در مراکز فروش انواع بلوریجات، اعم از دسته دار و بدون دسته، دارای طرح ها و مدل های بسیار متنوعی هستند به گونه ای که مشتریان را هنگام خرید، سردرگم می کنند. نیم لیوان دسته دار خارجی یکی از کالاهای پرفروشی است که به دلیل داشتن کیفیت بالا، نظر بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است. یکی از مشخصه های بارز این محصول، شفافیت و درخشندگی چشمگیر این محصول است.

نیم لیوان بلور چک، محصول کشور چکسلواکی، از دیگر محصولات وارادتی است که در اکثر مراکز خرید به چشم می خورد. خرید نیم لیوان کریستال چک، به صورت بسته بندی و با قیمتی مناسب بازار صورت می گیرد. از دیگر بارزه های اصلی انواع نیم لیوان شیشه ای ایرانی و خارجی اصل، ظرافت در طرح و مدل آن می باشد. ناگفته نماند که تقریبا یک سوم کریستال را سرب تشکیل داده و در صورتیکه سرب کریستال زیاد باشد، محصول باکیفیت است. از آنجاییکه، کریستال از بلور سنگین تر است، لذا باید گفت که محصولات کریستال اصل، از محصولات بلور، سنگین وزن تر می باشند.

از دیگر مشخصه های برجسته نیم لیوان کریستال اصل، ته رنگ، ضخامت، تراش ها و برش های ظریف موجود بر روی بدنه، ترکیبات شیمیایی، صدای ضربه به ظرف و همچنین بازتاب نور آن می باشد. از این رو، با افزایش آگاهی در مورد این مشخصه ها، می توان نوع اصل این محصول را از تقلبی آن به راحتی تشخیص داده و کالایی با کیفیت خریداری کرد.

تمهیدات لازم جهت صادرات نیم لیوان

تمهیدات لازم جهت صادرات نیم لیوان

ظروف شکستنی مانند انواع کریستال ها، ظروف دکوری، مجسمه های سنگین وزن برای اینکه وارد بازار خارجی شوند، نیاز به جعبه های محکم و مقاوم در برابر ضربات محکم دارند. از این رو، این محصولات باید به شیوه ای درست و اصولی بسته بندی شده و همچنین وزن خالص، مشخصه های اصلی محصول، قیمت کالا و کشور مقصد بر روی بسته بندی درج شود. صادرات انواع لیوان و نیم لیوان، باید در بسته بندی های مناسب صورت گیرد تا از ورود ضربه های احتمالی به جنس صادراتی جلوگیری شود.

در حال حاضر، صادرات انواع بلوریجات مانند نیم لیوان کریستال و بلور به کشورهای امریکای جنوبی با منصفانه ترین قیمت صورت می گیرد. این محصولات، در کارتن های دایکاتی با مدل های مدرن وساخت بسیار تمیز، بسته بندی شده و آماده ارسال به بازار خارجی می شوند. پیش از صادرات این محصول، باید قیمت کارتن های بسته بندی، ابعاد محصول مانند طول، عرض، ارتفاع آن مشخص شده و همچنین چاپ و بدون چاپ بودن بسه بندی باید معین شود.

تعداد تیراژ محصول تولیدی، از دیگر مواردی است که باید در اختیار کارشناسان قرار گیرد تا قیمت بسته بندی مشخص شده و در نهایت محصول آماده ارسال به بازار شود.

فروش بی واسطه نیم لیوان کریستال خورشیدی با بهترین کیفیت

فروش بی واسطه نیم لیوان کریستال خورشیدی با بهترین کیفیت

نیم لیوان، از پرمصرف ترین ظروفی است که جهت سرو انواع نوشیدنی در هتل ها، رستوران ها و همچنین در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. ساخت و تولید انواع نیم لیوان کریستال در طرح های مختلف، در بسیاری از استان های کشورمان صورت می گیرد. نیم لیوان کریستال خورشیدی، به دلیل داشتن طرحی جذاب بر روی بدنه، بسیار پرطرفدار بوده و با قیمتی مناسب مستقیما به فروش می رسد. این بلوریجات، در بازارهای بین المللی بسیار پرفروش هستند.

فروش ست نیم لیوان کریستال خورشیدی، به صورت بدون واسطه با بهترین کیفیت، در اکثر مراکز خرید موجود در شهرهای بزرگ انجام می شود. بسته بندی های این کالا، شش عددی است که در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه و تولید شده اند. نمونه های نیم لیوان پایه دار، دسته دار و بدون دسته از دیگر محصولاتی است که در مراکز خرید به وفور به چشم می خورند. این محصولات، دارای درخشش و شفافیت بالایی هستند که همین امر، یکی از دلایل جذب مشتریان و بالارفتن میزان فروش این محصولات شده است.

ناگفته نماند که بسیاری از فروشگاه های اینترنتی در زمینه فروش انواع این کالا فعالیت دارند و چنانچه مشتری به هر دلیل نتواند در مراکز خرید حضور یابد، می تواند با مراجعه به سایت های اینترنتی معتبر، از تمامی اطلاعات مرتبط به این محصول مطلع شده و پس از اطمینان کافی در مورد جزئیات کالای مورد نظر، ثبت سفارش کرده و خرید خود را تکمیل کنند. نکته جالتر اینکه، در خرید به شیوه اینترنتی، ارسال محصول کاملا رایگان بوده و خریدار می تواند به سهولت و بدون فوت وقت کالای خود را درب منزل تحویل بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما