فنجان بلور و شیشه اصفهان

فجان بلور و شیشه اصفهان از محصولات پرکاربردی است که این برند معتبر برای رفاه حال مخاطبان خود ارائه می کند. با توجه به اینکه فنجان برای مصارف مختلف روزمره در ادارات و منازل مورد استفاده قرار دارد و از سوی دیگر در کلیه مراسم ها، نشست ها، جشن ها و رویدادها وجود آن ضروری است، تولید و عرضه محصولی با کیفیت در این حوزه، از اهمیت زیادی برای تولیدکنندگان بزرگ ظروف بلوری برخوردار است.

مدل های مختلف فنجان بلور و شیشه اصفهان

مدل های مختلف فنجان بلور و شیشه اصفهان

محصولات متنوع بلور و شیشه اصفهان در دسته های مختلف طبقه بندی شده اند تا نیاز مصرف کنندگان را در بخش های گوناگون به نحوی مناسب پاسخ گویند. افراد برای مصارف مختلف خود می توانند از این طبقه بندی ها بر مبنای نیازشان بهره مند شوند. فنجان یکی از این مجموعه محصولات است که کلیه مخاطبان محصولات بلوری، در زندگی به آن نیازمند هستند. با توجه به کاربرد فراوان فنجان ها در سرو نوشیدنی های گرم و سرد، به ویژه خانواده چای و قهوه در تمام خانه ها، ادارات و سازمان ها، مصرف کنندگان براساس محل و موقعیتی که می خواهند این محصول را در آن استفاده کنند، از انواع آن بهره مند می شوند.

مدل های مختلف فنجان بلور و شیشه اصفهان

فنجان چای و قهوه بلور و شیشه اصفهان

بلورها به زیبایی محتوای درون خود را نمایش می دهند به این علت بسیاری از افراد مشتاق هستند از فنجان های بلوری برای سرو نوشیدنی های خود استفاده کنند تا از این جلوه زیبای چای یا قهوه بهره مند شوند. بلور و شیشه اصفهان با درک این نیاز، اقدام به طراحی محصول در این حوزه کرده است تا با تولید و عرضه محصولات با کیفیت، نیاز مخاطبان به فنجان های بلوری را پاسخ دهد.

فنجان چای و قهوه بلور و شیشه اصفهان

این فنجان ها، خوش دست و با رعایت اصول و استانداردهای لازم طراحی شده اند. با داشتن دسته، حمل آنها در زمانی که با مایعات داغ پر شده اند، تسهیل می شود و نیز پذیرایی با وجود این دسته ها بهتر صورت می گیرد. طرح و نقش مورد استفاده در این بلورها، براساس طیف های مختلف سلیقه ای مخاطبان در انواع ساده، کلاسیک و مدرن انجام شده است تا هم علاقه مندان طرح های سنتی ایرانی را راضی نگه دارد و هم مخاطبان ساده پسند و یا دوستدار طرح های به روز را در یافتن محصول دلخواه یاری دهد.

فنجان چای و قهوه بلور و شیشه اصفهان

اندازه این فنجان ها به گونه ای انتخاب شده تا حجمی استاندارد از مایعات را در خود جای دهد تا لذت نوشیدن یک نوشیدنی دلچسب را در فنجانی شکیل، به مخاطب هدیه کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما