انواع ظرف کریستالی

ظرف کریستالی یکی از پر فروش ترین ظروف سرو غذاهای مختلف می‌باشند که در مدل های جدیدی به فروش می رسند. لذا شما جهت خرید و فروش این ظرف های کریستالی می‌توانید به شرکت های توزیع و پخش آن مراجعه کنید.ایران دارای استان های مختلفی است که ظروف کریستالی در ان بصورت عمده به فروش می رسد و فروش عمده شیشه لرستان موید این است که این استان از این لحاظ بسیار معروف می باشد.
کریستال در لغت به معنای اجزای ریز اتمی و ملکولی هستند که با نظمی خاص در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند اما در بین مردم به عنوان انواع ظروف شیشه ای شهرت دارند که از اکسیدهای سرب تولید شده اند.
بازار تهران و بازار شوش یکی از بزرگترین و قدیمی ترین بازار های خرید و فروش انواع کریستال در کشور می‌باشند که سالانه خریداران زیادی جهت خرید انواع ظرف کریستالی به این بازار ها مراجعه می کنند.

هر چند امروزه در تهران باز های دیگیری مانند بازار صالح اباد بشدت در حال گسترش هستند و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب می کند و این نشان دهنده استفاده ی بیشتر ایرانی ها و تهرانی از ظروف شیشه ی و کریستالی است.

در اکثر نقاط کشور کارخانه های تولید ظروف شیشه ی و کریستالی بی شماری وجود دارد که می تواند علاوه بر رفع نیاز مشتریان توانایی صادر کزدن به خارج از کشور را داشته باشد. و کارخانه تولید شیشه و بلور لرستان معروف ترین  کارخانه ی تولید ظروف شیشه ی در کشور می باشد.

انواع ظرف کریستالی

شرکت های تولید کننده ظرف کریستالی

وجود شرکت های تولیدکننده کریستال در ایران باعث رونق خرید و فروش انواع ظرف کریستالی شده است. ظرف کریستالی ایرانی محصولی از هنر و صنعت ایرانی می‌باشد که در قالب‌ ظرف های فراوانی با نقش و نگارهای ایرانی ظاهر شده اند. وجود بازار های قدیمی خرید و فروش انواع ظرف کریستالی مانند بازار بزرگ تهران و بازار شوش گویایی قدمت این هنر در نزد ایرانیان می باشد. که شما با خرید انواع ظرف کریستال ایرانی می‌توانید از آن استفاده زیادی بکنید. اما شما برای خرید انواع محصولات ایرانی باید نام شرکت های فعال در این زمینه را بشناسید که شما به چند نمونه آن ها اشاره می کنیم.

  • شرکت شیشه سازی مینا
  • گروه صنعتی شیشه کاوه
  • شرکت جهان کریستال
  • شرکت صنایع شیشه و گاز
  • شرکت بلور البرز
  • شرکت آسلاپلاستیک
  • شرکت بلور وشیشه اصفهان
  • شرکت پارادیس بلور
  • شرکت پارت بلور
  • شرکت پارس بلور
  • شرکت سپیده جام توس
  • شرکت نگین بلور
  • تولیدی فکور
  • شرکت شیشه لرستان
  • شرکت بلوری نوری تازه
  • شرکت درخشان نوین
  • شرکت ارکاک
  • شرکت رزفام کالا
  • شرکت نیلوفر
  • شرکت بلور گمین
  • شرکت خزر
  • شرکت آزادگان
  • شرکت زیبا صنعت
  • شرکت تابان
  • شرکت پاشا باغچه

تعداد این شرکت ها در ایران بسیار بیشتر از ان چه که به ان اشاره کردیم است که این نشان دهنده ی رونق تولید ظروف شیشه و کریستالی است و ظروف شیشه و بلور ایرانی در سطح جهان بسیار معروف می باشد که این می تواند کمک کار بزرگی جهت صادر نمودن این محصولات و ارز اوری زیادی که میتوان داشت است.

البته مواردی که اشاره کردیم عرضه کننده ی شیشه و بلور درجه یک هستند. و اگر بخوهایم شیشه و بلور ارزان تهیه کنیم مناسب است به این شرکت ها مراجعه نمود.

خرید کریستال مرغوب

تولید کنندگان ظروف بلور شیشه نیاز به مواد افزودنی دارند که با استفاده از آن ها بتوانند کیفیت و استقامت ظرف کریستالی را در برابر انواع فشار ها و ضربه‌ها بالا ببرند. بنابراین این شرکت ها آزمایشگاه‌هایی دارند که در آن ها هزاران نوع آزمایش ترکیبی و شیمیایی را انجام می دهند. تا بر کیفیت و مرغوبیت محصولات خود بیافزایند. لذا شما جهت خرید انواع ظرف کریستالی بهتر هست به تولید کنندگان مجهز و معتبر آن مراجعه کنید.

کریستال های موجود در بازار هم بصورت مرغوب وجود دارند و هم به صورت نامرغوب و راه تشخصی ان ها به میزان سرب به کار رفته در ان ها بستگی دارد. امروزه در تمامی خانه ها ظروف کریستالی وجود و دارد و این نشان دهنده ی رواج استفاده از این ظروف در بین ایرانیان است.

 در پاسخ به این سوال که بهترین بلور و کریستال موجود در بازار کدام برند می باشد؟ پاسخ ها متفاوت خواهد بود.

نکته اول این است که آیا قصد خرید بلور و کریستال ایرانی را دارید یا می خواهید از بین برند های مطرح خارجی یک مورد را انتخاب نمایید. به طور مثال اگر قصد خرید ظروف بلور و کریستال خارجی را دارید بهتر
است که از بین برند های زیر :
یکی را انتخاب کنید

  • کریستال بوهمیا آلمان
  • کریستال والتر آلمان
  • کریستال ناخمن آلمان
  • کریستال آرکروک فرانسه
  • کریستال سوگای ژاپن
  • کریستال چک
  • کریستال آر سی آر ایتالیا
  • کریستال تویوی ژاپن

انواع پر فروش ترین ظرف کریستال

کریستال و ظروف تهیه شده از آن محصولاتی فوق العاده پرفروش و مشتری پسند هستند که از موادی عالی و درجه یک تولید شده اند. از ظروف کریستالی در زمینه های گوناگونی مانند پذیرایی، دکوری و زینتی استفاده می کنند. که شما با توجه به نحوه استفاده تان از ظروف کریستالی می توانید از مدل های مختلف آن خریداری کنید. اما بهترین راه حل برای خرید انواع ظرف کریستالی پر فروش مراجعه به بازار مرکزی خرید و فروش انواع ظروف کریستالی و تهیه لیست فروش آن ها می باشد.

کریستال مانند بلور است و تنها چیزی که کریستال را از جدا می کند میزان سرب استفاده شده در ان است. هر چه سرب استفاده شده در ان بیشتر باشد میزان مطلوبیت و کیفیت ان بیشتر می شود و خریداران بیشتری را به سمت خود جلب میکند. و هر چه سرب بیشتری داشته باشد میزان قیمت ان بیشتر است و بیشتر مورد توجه مردم قرار می گیرد چون کیفیت ان بالاتر است.

در زیر به پر فروش ترین مدل های کریستال اشاره می کنیم:

  1. میوه خوری کریستالی بوهیما مدل سوهو
  2. سرویس کریستال بوهیما مدل سوهو
  3. شمعدان کریستال بوهیما مدل اسکیمو
  4. سرویس کریستال بوهیما مدل پنل
  5. ست پیاله و کریستال طرح خورشیدی
  6. ست لیوان کریستال ایرنا طرح استرلینگ
  7. ست کریستال ولیوان ایرنا طرح پنل
  8. قندان و لیوان کرستالی ایرنا طرح خورشیدی
  9. ست فنجان کریستالی ایرنا مدل میلان
  10. ست لیوان کریستالی ایرنا طرح هامبورگ
  11. ست لیوان کریستالی ایرنا مدل خورشیدی
  12. فنجان کریستالی ایرنا مدل موناکو
  13. گلدان کریستالی ایرنا مدل خورشیدی
  14. آجیل خوری کریستالی آماریس مدل کروکاس
  15. شکلات خوری کریستالی بوهمیا مدل موزر

این پانزده مورد پرفروش ترین در ایران هستند که حتی به خارج از کشور هم صادر می شود و سبب اشتغال زایی فراوانی شده استو این شرکت ها در سراسر ایران هستند اما معروف ترین ان هل مرکز توزیع و فروش شیشه و بلور لرستان است که به کلیه ی نقاط کشور دسترسی دارد و می تواند نیاز مشتریان را براورد ه سازد.

    فروشنده  شیشه و بلور لرستان در ایران اسلامی زمینه های شغلی و بسیار زیادی  را برای مردم خونگرم وعزیز لر تهیه نموده است.

ظرف کریستالی

ظرف کریستالیظرف کریستالی یکی از پر فروش ترین محصولات کریستالی می باشد که در بازار به صورت عمده و جزیی به فروش می رسند. اما فروش ظروف کریستالی همانند سایر کالاهای با ارزش ایرانی مورد توجه افراد سود جو قرار گرفته است و محصولات کریستالی تقلبی در بازار وجود دارند که شناخت و تشخیص آن ها نیاز به علم دارد. یکی از نکات قابل توجه در شناخت ظروف کریستالی ظاهر آن ها هست. در واقع کریستال های اصل و درجه دارای بدنه ای کاملاً شفاف و براقی می باشند و هیچ گونه حباب یا سطح موج دار در ساختار آن ها دیده نمی شود. اما این قضیه در ظروف تقلبی کاملاً بر عکس هست.
با توجه به موارد ذکر شده بالایی شما می توانید ظروف کریستال اصل و درجه یک را خریداری کنید اما در صورت لزوم می توانید ظروف کریستالی مد نظر خود را از نمایندگان فروش آن در کشور با اطمینان کامل خریداری کنید.

ظروف کریستالی با کیفیت از شیشه و بلور باکیفیت تهیه می شود به این صورت که با افزایش میزان سرب موجود در شیشه رنگ ان را تغییر می دهند و می توانند وظرف کریستالی با کیفیتی جهت عرضه به بازار تولید کنند. در ایران در همه ی استان ها تولید وفروش ظروف کریستالی رواج بسیاری دارد اما با توجه به فروش عمده ی شیشه لرستان در این استان میزان تولید این محصول زیبا و پر مشتری و پر طرفدار بسیار رواج دارد و خرید شیشه و بلور لرستان موید این مدعاست که برترین استان مشور از لحاظ شیشه و کریستال و ظروف شیشه و کریستالی استان لرستان می باشد.

لیست قیمت عمده فروشی انواع شیشه و بلور لرستان

لیست قیمت عمده فروشی انواع شیشه و بلور لرستانهمانطور که گفتیم استان لرستان بسیار در زمینه ی شیشه و کریستال از استان های دیگر جلو است. عمده ترین محصولی که از این استان به سایر استان ها و حتی سایر کشور های دیگر صادر می شود ظروف کریستالی است.

در کلیه نقاط ایران کارخانه های وجود دارد که به تولید شیشه و ظروف کریستالی می پردازند که هرکدام از کارخانجات در ایران برای خود معروفیتی دارند که این نشان می دهد که ایران در این زمینه بسیار پیشرفته است. و هر کدام از این شرکت ها و کارخانجات محصولاتی با قیمت های متفاوت و کیفیت های متفاوت ارایه می دهند.

لیست قیمت شیشه و بلور لرستان بسیار گسترده است و فروش عمده شیشه و بلور لرستان در کل خاورمیانه دارای اسم و معروفیت بسیار زیادی است. برای مطلع شدن از لیست قیمت و خریداری این محصول به طور عمده می توان به سایت های اینترنتی متعددی مراجعه نمود و به صورت انلاین خریداری نمود.

انواع محصولات کارخانه شیشه و بلور لرستان

انواع محصولات کارخانه شیشه و بلور لرستانشرکت شیشه و بلور لرستان در سال ۱۳۶۲ در تهران تاسیس شد و کارخانجات ان در شهرستان الیگودرز وجود دارد و تمام تجهیزات و وسایل مورد نیاز در این کارخانه از کشورهای اروپایی مانند المان و اروپا وارد شده و تا کنون نیز این وسایل کار می کنند.

این شرکت در دهه ی هشتاد به عنوان واحد نمونه ی شیشه در کشور شناخته شد و و در سال ۱۳۸۵ همراه با تغییر مدیریت این شرکت کار بازسازی ان اغاز شده و توانیی تولید شیشه ی ان به بیش از ۴۰ تن رسیده است که در این بازسازی هم وسایل ان با جدیدترین و پرسنل وارد تری در ان به کار گرفته شد که باعث شد در سا های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ به عنوان برترین شرکت در زمینه ی شیشه در ایانر شناخته شود این کارخونه هم اکنون هم به سایر استان ها و هم به سایر کشور های اسیایی و خاورمیانه ی صادرات شیشه دارد.

هم اکنون این شرکت در حال احداث قسمت های جدیدی جهت بالا بردن ظرفیت ورودی و افزایش اشتغال پرسنل برای افراد با انگیزه و کارا می باشد.

این کارخونه درتولید محصولات زیر فعالیت چش گیری دارد:

  • ظروف بلور و شیشه
  • بطری و جار
  • شیشه ی تخت و خم
  • سدیم کربنات
  • پتروشیمی
  • مواد شیمیایی
  • بلوک شیشه

در لرستان بدلیل وجود این کارخونه خرید عمده شیشه و بلور لرستان در کل خاورمیانه بسیار رایج است حتی خرید اینترنتی شیشه و بلور لرستان در کل کشور بسیار رایج است.

خرید شیشه و بلور لرستان

خرید شیشه و بلور لرستانهمان طور که گفتیم مهم ترین استان کشور در عرصه ی شیشه و ظروف کریستالی استان لرستان می باشد.  و مهم ترین کارخانه ی کشور در این استان واقع شده است که زمینه لازم برای اشتغال دویست نفر را فراهم کرده است و سود اوری در حدود ۴ میلیون دلار را برای این کارخانه فراهم اورده است.

این کارخانه هم بصورت اینترنتی و هم به صورت حضوری به تمام نقاط کشور شیشه می رساند و دارای سایت اینترنتی عرضه شیشه و بلور لرستان می باشد که می تواند بدون حضور خریدار و از طریق اینترنت شیشه وکریستال مورد نیاز را برای مصرف کننده فراهم کند.

با توجه به اینکه استان لرستان به صورت تقریبی در مرکز ایران واقع شده است این کاخانه به راحتی برای تمام نقاط کشور شیشه وبلور و کریستال ارسال می کند که این مرکزیت تقریبی باعث کاهش هزینه ی حمل و نقل وافزایش سود اوری شده است.

از جمله کشور های خریدار شیشه و بلور میتوان به امارات و قطر و کویت اشاره نمود.

برندهای شیشه و بلور موجود در بازار

برندهای شیشه و بلور موجود در بازارایران از لحاظ شیشه وکریستال یکی از مطرح ترین ترین کشور های دنیا می باشد که توانایی صادر نمودن این محصول را به تمام دنیا دارد و برند های مختلفی در این زمینه در ایران فعالیت می کنند که ما دو مارک معروف در سطح جهانی را معرفی می کنیم:

  1. جهان کریستال: که با نام اختصاری جی سی سی در تمام دنیا شناخته می شود و در سطح بین المللی همواره حرف برای گفتن داشته است.
  2. کریستال فونیکس: که در کشورهای اسیایی طرفدارن زیادی دارد و از معتبرترین و بهترین برند های ایرانی در زمینه ی کریستال می باشد.

البته برندهای شیشه و بلور موجود در بازار بیسیار زیاد است که خارج از حوصله این مقاله می باشد.

مرکز توزیع و فروش شیشه و بلور لرستان

مرکز توزیع و فروش شیشه و بلور لرستانهمان طور که اشاره شد استان لرستان دارای کارخانه شیشه ی لرستان می باشد که محصولات کارخانه شیشه و بلور لرستان در همه ی زمینه های کریستالی بسیار مطرح می باشد و عمده فروشی شیشه و بلور لرستان بخاطر همین کارخانه شمل گرفته است.

سفارش و استفاده از محصولات شیشه ی و کریستالی همواره در ایران مشتری های زیادی داشته است. بهمین دلیل در استان لرستان توزیع شیشه وبلور بسیار رواج دارد و اگر بر جاده الیگودرز اندکی توقف کنید همواه شاهد توزیع و فروش شیشه ی این استان به سایر استان ها و حتی خارج کشور خواهیم بود.

خریدار عمده شیشه و بلور

خریدار عمده شیشه و بلورپخش شیشه و بلور بصورت عمده در توسط کارخانجات معتبر انجام می شود.انواع محصولات شیشه ای در طرح های گوناگونی به بازار عرضه می شود. در کل کشور مراکز بسیار زیادی در زمینه ی فروش این محصول زیبا و زینتی فعالیت می کنند.

خرید شیشه و بلور هم بصورت اینترنتی و هم بصورت حضوری انجام می شود.

در خرید حضوری کافی است به یکی از مراکز رفته و با توجه به تجربه می توان به راحتی بهترین بلور و کریستال را تهیه نمود.

برای خرید اینترنتی هم باید اولین نکته ی که توجه کرد اعتبار مرکز فروش است.

هم بصورت حضوری و هم بصورت اینترنتی میتوان بصورت عمده خرید نمود.

فروشنده شیشه و بلور ارزان قیمت

فروشنده شیشه و بلور ارزان قیمتپخش شیشه و بلور بصورت عمده فقط توسط کاخانه ها انجام می شود و اگر کسی بخواهد خرید ارزان قیمت داشته باشد باید به یک سری نکات توجه کند که ما به ان اشاره می کینم.

در استان های زیر پخش عمده بلور و شیشه انجام می شود که می توان بصورت ارزان قیمت شیشه وبلور تهیه نمود.

  • استان فارس
  • استان اصفهان
  • استان تهران
  • استان کردستان
  • استان لرستان
  • استان کرمانشاه
  • استان البرز
  • استان خراسان رضوی
  • استان کرمان

سفارش عمده انواع شیشه و بلور لرستان

سفارش عمده انواع شیشه و بلور لرستاناگر ما بخواهیم شیشه و بلور ازران قیمت دسترسی داشته باشیم باید صورت عمده ان را سفارش دهیم و یکی از مهم ترین کارخانه هایی که می توان از ان شیشه و بلور را بصورت عمده سفارش داد کارخانه شیشه و بلور لرستان است.

این کارخانه در انواع مختلفی بصورت عمده سفارش می پذیرد که برای مشتریان بسیار مقزون به صرفه است و نیز می توانند سود خالص قابل توجهی در صورت عمده خرید کردن به دست بیاورند.

محصولات عمده ی این کارخانه عبارتند از:

  • سرویس پذیرایی
  • سرویس میوه خوری
  • سرویس صبحانه
  • سرویس عصرانه
  • سرویس دسر خوری

و اگر کسی خریدار عمده  شیشه و بلور باشد.

صادرات شیشه و بلور لرستان

صادرات شیشه و بلور لرستانایران اسلامی در حاضر تحت شدیدترین تحریم های اقتصادی قرار دارد بخصوص نفت ایران که بشدت تحریم شده است و اقتصاد ایران اقتصادی شدیدا متکی به نفت است. یکی از رههای که می توان از میزان اتکای به اقتصاد نفتی کاست استفاده از کالا های غیر نفتی مانند فرش و زعفران و عسل و شیشه و . . . می باشد.

صادرات شیشه و بلور لرستان به اکثر کشور های اسیایی و اروپایی انجام می شود که سودی بال بر ۱۲۰ میلیون دلار برای ایران دارد که همین میزان کم توانایی ایجاد اشتغال بالغ بر ۵۰۰۰ نفر را داشته است که خود سهم قابل قبولی در راستای اقتصاد مقاومتی می باشد.

پرفروش ترین محصولات کارخانه شیشه و بلور لرستان

پرفروش ترین محصولات کارخانه شیشه و بلور لرستانمحصولات کارخانه شیشه ی لرستان دارای مشترهای فراوانی است که اجازه نمی دهند محصولی در انبار کارخانه تلمبار شود. اما در زیر به پر فروش ترین محصولات این کارخانه اشاره می کنیم:

  • شیشه ی سکوریت
  • شیشه ی ونوس
  • شیشه اخوان
  • انواع شیشه های کریستالی اشپزی
  • لیوان محک لرستان

و موارد بیشماری که از حوصله ی این مقاله خارج است.

سایت معتبر عرضه شیشه و بلور لرستان

سایت معتبر عرضه شیشه و بلور لرستانعرضه شیشه و بلور لرستان در ایران و جهان به صورت گسترده ای ممکن شده است و توجه طرفداران بسیاری را به دلیل کیفیت، زیبایی و قسمتی مناسب به خود جلب کرده است. شیشه و بلور لرستان هم بصورت حضوری عرضه می شود و هم به صورت اینترنتی عرضه می شود.

سفارش از طریق سایت های اینترنتی عرضه کننده شیشه و بلور لرستان به راحتی ممکن شده است و مشتریان می توانند در هر کجا که هستند و در کمترین زمان ممکن نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند.

راهنمای خرید شیشه و بلور

راهنمای خرید شیشه و بلوردر مورد راهنمایی خرید شیشه و بلور در زیر به مواردی که لازم باشد اشاره میکنیم:

  1. باید از شرکت تولید کننده ی ظروف کریستالی اطلاع کافی بدست بیاوریم.
  2. میزان هزینه ی که برای یک ظرف  میخاهیم پرداخت کنیم بسیار مهم است و باید مورد توجه واقع شود.
  3. باید به ظاهر جنس و بسته بندی و مات نبودن رنگ شیشه توجه بسیاری کرد.
  4. برخی از مدل های موجود در بازار تقلبی هستند باید به اصل بودن جنس توجه کرد.
  5. درمورد ظروف طلاکاری شده بسیار بیاد دقت نمود چون در براحتی می توان در طلای ان تغییراتی را ایجاد نمود.
  6. یکنواختی رنگ بلور بسیار مهم است.
  7. باید به لبه های ان بسیار دقت نمود که دارای شکستگی جزیی نباشد.
  8. به قیمت یک فروشگاه نباید اتکا نمود و باید قیمت را از چندیدن فروشگاه مورد بررسی قرار داد.
  9. مطالعه ی راهنما ی موجود و فکتوری که در بسته بندی قرار گرفته است.

البته موارد بسیار زیادی وجود دارد که باید به ان دقت نمود که بستگی به تجربه ی فرد دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما