تولیدکننده بلور شیشه اصفهان

کارخانه بلور شیشه اصفهان تولید کننده انواع شیشه و بلور در کشور است که از سال ۱۳۶۱ تأسیس گردیده و فعالیت خود را در زمینه تولید اجناس بلوری رومیزی از سال ۱۳۷۸ آغاز نمود.

تولیدکننده بلور شیشه اصفهان

درجه بندی بلور شیشه اصفهان

درجه بندی بلور شیشه اصفهانشرکت بلور، شیشه با داشتن هشت خط تولید سالانه ۲۰ هزار تن تولید می کند شیشه و بلور تولید می کند.بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته و افراد متخصص و توانمند رمز موفقیت این کارخانه از این در تولید محصولات شیشه و بلور است. ورود محصولات چینی شیشه و بلور در کشورمان موجب کاهش تولید داخلی شده و مردم به جای خریدن محصول مرغوب و درجه یک ایرانی دست به خریدن کالاهای چینی و فاقد کیفیت با گزافترین هزینه ها می زنند همین روند سبب می شود که تولید کننده داخلی نتواند نه تنها خط تولید بیشتری را در کارخانه اضافه کند و کالای بیشتری تولید کند باعث کاهش تولیدات و هزینه های سرسام آور برای وی در نتیجه باعث ورشکستگی وی و کارخانه مجبور می‌شود برای جبران ضرر و زیان کارگران را تعدیل یا اخراج کند.

خرید بلور اصفهان برای خرید محصولات می توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین نوع محصولات را در اختیار شما قرار دهیم.

تولید بلور شیشه در تولید بلور شیشه از مواد و قالب  های خاص برای تولید آن بهره جسته می‌شود.

تمامی محصولات شیشه و بلوری از استخراج سیلیسیوم و ترکیبات سنگ سیلیس پودر آهک و مواد دیگر به دست می آید.

درجه بندی بلور شیشه اصفهان به سه درجه تقسیم می‌شود:

محصولاتی که از مواد درجه یک تولید می‌شود و معمولاً این محصولات در ساخت بلورها و محصولات پرکاربرد کارخانه ها مانند انواع شیشه شامل لیوانها و گلاسه ها، ظروف بلور و غیره استفاده می‌شود.

محصولات درجه دو میزان مقاومت و مواد مورد استفاده بسیار متفاوت و تلفیقی از چندین مواد است.

اما در محصولات درجه سوم محصولات به شکل چشمگیری از مواد متوسط استفاده می شود خاطر نشان می شود محصولات درجه یک کشورهای همسایه و اروپا صادر می‌شود.

راهنمای خرید بلور شیشه اصفهان

راهنمای خرید بلور شیشه اصفهانبرای خرید بلور و محصولات شیشه ای باید به نکاتی توجه داشت: تولید این محصولات باید فاقد حباب و خش شکستگی و ترک باشد بعلاوه به گونه‌ای باشد که از مواد مرغوب و درجه یک در ساخت آن استفاده شده باشد و رنگ آن باید مشتری پسند و جذاب باشد. همچنین دارای مقاومت نسبی در برابر عوامل فیزیکی و ضربه باشد و در بسته بندی مناسب و احتیاط لازم انجام شود  همچنین می‌توان گفت که بلور و شیشه اصفهان به عنوان تولیدکننده این محصولات  نقش بسزایی در تولید بلور و شیشه داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما