جاکاردی های بلور و شیشه اصفهان

جاکاردی شیشه و بلور اصفهان یکی از انواع محصولاتی است که مورد اقبال مخاطبان این برند مطرح بلور، قرار دارد. محصولات بلور، به طور روزمره  و نیز در انواع مراسم های رسمی و صمیمانه کاربرد دارند. از جمله این بلورها جاکاردی ها هستند که برای نظم دادن به چاقوها مورد استفاده قرار می گیرند. البته این محصولات می توانند برای قرارگیری چنگال میوه خوری، نی، انواع قاشق های چای خوری، مرباخوری و شربت خوری نیز مورد استفاده قرار گیرند.

جای چاقو و چنگال بلور و شیشه اصفهان

جای چاقو و چنگال بلور و شیشه اصفهان

این ظروف بلوری در زندگی روزمره برای تجمیع دسته ای از ملزومات شامل چاقو، چنگال و قاشق های پذیرایی، مورد استفاده هستند و وجود آنها در مراسم ها، جشن ها و قرارهای کاری و خانوادگی، در زمان پذیرایی و یا سرو وعده های اصلی غذایی، بر سر میزها ضروری محسوب می شوند. بنابراین دارا بودن زیبایی بصری هم در روحیه افراد در کاربردهای روزمره موثر است و هم در شکیل کردن میزهای پذیرایی در یک میزبانی استاندارد و دلچسب نقش ایفا می کند.

جای چاقو و چنگال بلور و شیشه اصفهان

شیشه و بلور اصفهان با توجه به این موضوع، اقدام به تولید این نوع از ظروف پرکاربرد کرده است. این مجموعه با لحاظ نمودن دقت و در نظرگرفتن ظرافت های طراحی، محصولاتی زیبا و متفاوت را در حوزه کارد و چنگال خلق، تولید و عرضه کرده است. این ظروف دارای نقوش متنوعی است که می تواند سلایق مختلف را به خود جذب کند. بنابراین مشتریان این محصول طیفی متشکل از خانم های خانه دار تا شرکت ها، مجموعه های پذیرایی و رستوران های مطرح هستند.

جای چاقو و چنگال بلور و شیشه اصفهان

ظروف بلور ویژه کارد و چنگال بلور و شیشه اصفهان

علاوه بر زیبایی بخشیدن به میزهای پذیرایی در زمان سرو غذا یا میان وعده و یا در زمان های عادی، در روند طراحی، به اندازه ها و رعایت معیارهای استاندارد برای خوش دست بودن، وزن مناسب و حجم کافی توجه شده است. بر این اساس، ابعاد این ظروف متناسب برای حمل و دربر گرفتن کارد و چنگال های پذیرایی طراحی شده است تا به خوبی نیاز افراد را به فضای مطلوب برای جای دادن این اکسسوری ها پاسخ دهد. جاکاردی های بلور و شیشه اصفهان، مبتنی بر استاندارد و برمبنای در نظر گرفتن اصول ساخت، تولید و به بازار عرضه شده اند و این امر ضامن کیفیت محصولی است که به دست مصرف کنندگان با پسندها و علایق مختلف می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما