جدیدترین ظروف بلور و کریستال | ارزان ترین مدل های بلور و کریستال در کشور

جدیدترین ظروف بلور و کریستال را چگونه می توان تهیه کرد؟ آیا ظروف بلور و کریستال به ایران وارد می شود و کشور ما قابلیت واردات را دارد؟ در این مقاله قصد بر پاسخگویی به این سوالات و سوالات دیگر شما مشتریان را داریم.

تولید ظروف بلور و کریستال در ایران به دهه های قبل بر می گردد جایی که اولین بار شرکت کاوه در اواخر دهه ۵۰ اقدام به این عمل نمود و پس از آن شرکت های دیگری نظیر جی سی سی شروع به کار کرده اند. بلور و کریستال ایرانی در سطح جهان از اعتبار بالایی برخوردار است چرا که بهترین طراحان و بهترین مواد اولیه جهت تولید در کشور ایران وجود دارد.
بلور و کریستال ایرانی علاوه بر این که نیاز مردم را از این موضوع برطرف کرده است بلکه توانسته در عرصه جهانی ورود پیدا کند و سالانه حجم قابل توجهی از ظروف بلور و کریستال به اقصی نقاط جهان صادر می گردد.
قیمت کریستال ایرانی بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از نمونه های خارجی دیگر است.

جدیدترین ظروف بلور و کریستال | ارزان ترین مدل های بلور و کریستال در کشور

فروش جدید ترین مدل های ظروف بلور و کریستال در کشور

فروش جدید ترین مدل های ظروف بلور و کریستال در کشورامروزه یکی از دغدغه های مردم این تعریف شده است که چگونه بتوانند زیبایی منازل و پیرامون محیط خود را فراهم کنند. به همین دلیل از جمله وسایلی که توانسته بخشی از این مسئله را حل کند استفاده از ظروف بلورین و کریستالی است.

ظروف بلوری در بازار های فعلی از فروش بسیاری بالایی برخوردار است. از جمله ظروف کیستالی  جدید می توان به کریستال پایه برنز اشاره کرد. این ظروف کریستالی در ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده اند و افراد می توانند بسته به نیاز خود مدل مد نظر خود را انتخاب کنند و آن را خریداری نمایمد. قیمت ظروف کریستال پایه برنز در بازار های تهران از تناسب خوبی برخوردار است و اقشار مختلف می توانند آنرا خریداری نمایند.
میوه خوری کریستال چک نوع دیگری از ظروف کریستال است که در مدل های مختلف طراح شده و در بازار عرضه می گردد.

تهیه ارزان ترین ظروف بلور و کریستال در سراسر ایران

تهیه ارزان ترین ظروف بلور و کریستال در سراسر ایرانیکی از مهم ترین دغدغه هایی که امروز مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند بحث مالی و اقتصادی است. این مسئله به قدری جدی است که افراد برای رفع تمامی مشکلات زندگی خود به دنبال حد اقل ها هستند. در باب وسایل خانه و زندگی وسیله هایی که وجود دارد نظیر انواع ظروف کریستالی به ارزان ترین قیمت ممکن خریداری می شوند. همین امر سبب شده تا کارخانه داران مجاب به این شوند که محصولات خود را با قیمت ارزان عرضه کنند تا افرادی که از تمکن مالی خوبی برخوردار نیستند بتوانند از محصولات آن ها استفاده کنند. از جمله کریستال هایی که در بازار با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد عبارت اند از:

  1. سرویس پذیرایی کریستال آنجلیکا
  2. سرویس کریستال ناخمن
  3. سرویس کریستال خورشیدی 
  4. سرویس کریستال دم دستی
  5. سرویس پذیرایی عروس

کارخانجات تولید ظروف بلور و کریستال

کارخانجات تولید ظروف بلور و کریستالدر ایران کارخانه های زیادی وجود دارند که تولید ظروف بلور و کریستالی را انجام می دهند از جمله این کارخانه جات می توان به کارخانه بلور سازی کاوه اشاره کرد . این شرکت از سال ۱۳۵۹ شمسی فعالیت خود را آغاز کرده و طی این مدت توانسته فرآورده های با کیفیتی را تولید نماید و به بازار عرضه کند.
از جمله کریستال های مرغوبی که در این شرکت تولید می شود کریستال بنفش فونیکس است. میزان خرید از این کریستال به حدی بوده که در این چند سال اخیر لفب پر فروش ترین ظروف کریستالی را به نام خود ثبت کرده است. همچنین این محصول را کارخانه های زیادی تولید می کنند که از جمله آن می توان به کارخانه کریستال فونیکس اشاره کرد.
کریستال بنفش فوتیکس به دلیل بدنه بسیار ظریف و رنگ خاصی که دارد می تواند به زیبایی وسایل موجود در خانه کمک نماید.

راهنمای خرید ظروف بلور و کریستال

راهنمای خرید ظروف بلور و کریستالظروف بلوری و کریستالی بر خلاف آن چیز که در جامعه جا افتاده است یک سری از تفاوت ها را دارا هستند. و در یک کلام باید گفت بلور و کریستال یکی نیستند. در تعریف کریستال آمده است که اجزای تشکیل دهنده آن ۲۴ درصد سرب است و ۷۶ درصد شیشه و این میزان برای بلور متفاوت است به این صورت که برای ساخت بلور ۹۹ درصد شیشه بکار رفته است و این نشان می دهد که اغلب وسایلی که به نام بلور شناخته می شوند بلور نیستند و به نوعی کریستال شناخته می شوند.
حال برای خرید این کریستال ها باید نهایت دقت صرف شود چرا که با کوچکترین سهل انگاری جنسی در اختیارتان قرار می گیرد که به هیچ عنوان نه از لحاظ ظاهری و نه از لحاظ کیفیتی خواسته شما را براورده نکرده است. مهم ترین نکته ای که حین خرید باید به آن توجه کرد عدم ضرب دیدگی و شکستگی است. چون در صورت وجود این مشکل در آینده نه چندان دور شاهد متلاشی شدن ظرف کریستالی خواهیم بود. پس بهترین راه حل این است که هر ظرف کریستالی را که قصد خرید آن را داشتیم ابتدا یک بازرسی کلی از آن انجام دهیم.

عرضه ظروف بلور و کریستال رنگ های مختلف

عرضه ظروف بلور و کریستال رنگ های مختلفاز بلور و کریستال در کاربرد های مختلفی استفاده می شود. از نگهداری تنقلات گرفته تا حمل میوه و …، اما علاوه بر این که کاربرد کریستال فروش آن را با افزایش رو به رو کرده است رنگ بندی آن نیز به این امر کمک کرده است. در حال حاضر ظروف کریستالی بسیاری زیادی در کارخانجات تولید می شود که رنگ بندی بسیار گسترده ای دارد. از جمله رنگ هایی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و مشتریان زیادی را سمت خود جذب کرده است از این قرار است.

  1. سفید
  2. سبز
  3. زرد
  4. بنفش
  5. کرم
  6. آبی
  7. قرمز
  8. صورتی
  9. قهوه ای
  10. نارنجی

نحوه خرید ظروف بلور و کریستال

نحوه خرید ظروف بلور و کریستالظروف لوکس پذیرایی از جمله پر فروش ترین ظروف بلوری است. این محصول را خریداران می توانند از دو طریق مستقیم و غیر مستقیم خریداری کنند. در روش مستقیم مشتریان می بایست به فروشگاه های معتبر مراجعه کنند و به مانند تمامی خرید های خود کریستال مورد نظر خود را نیز تهیه نمایند. اما روش دیگری نیز وجود دارد که شما می توانید انواع ظروف کریستالی نظیر کریستال جی سی سی طرح خورشیدی، کریستال لهستان ، کریستال چک لهستان و … از طریق آن خریداری کنید. این روش روش اینترنتی است.

در شیوه خرید اینترنتی شما به سایت های معتبر یا سایت های اصلی خود کارخانه مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت می نمایید. پس از این که سفارش شما به مرحله ثبت رسید و به درگاه اینترنتی متصل شده اید و مبلغ مورد نظر را واریز کرده اید خرید شما انجام و به پایان رسیده است و ظرف مدت حد اکثر یک هفته درب منزل خدمت شما خواهد رسید. همچنین قیمت خرید اینترنتی بسیار مقرون به صرفه تر از بازار است.

بازرگانی انواع ظروف بلور و کریستال ایرانی و وارداتی

بازرگانی انواع ظروف بلور و کریستال ایرانی و وارداتیدر بازرگانی انواع ظروف، قیمت ظروف کریستال ناخمن آلمان به نسبت نمونه های مشابه از قیمت بالا تری برخوردار است. به همین دلیل قالب مشتریان این محصول از قشر مرفه و متمول جامعه هستند همچنین قیمت سرویس پذیرایی شامپاینی نیز در این مجموعه قرار می گیرد و خریداران آن مجبور به صرف هزینه بالا هستند.
از جمله شیک ترین ظروف پذیرایی می توان به ظروف لوکس فوتیکس اشاره کرد چرا که هم زیبایی خارق العاده ای دارد و هم کیفیت و قیمت آن معقول و مناسب است و مشتریان متنوعی می توانند آن را تهیه کنند.
کشور ایران علاوه بر این که در امر تولید انواع کریستال در جهان سرامد است اما پاسخگوی نیاز مشتریان نیست و به همین دلیل مسئولان مجبور به وارد کردن این محصول شده اند. این واردات از کشور های مختلفی انجام می شود که مهم ترین آن کشور چک است. چرا که بزرگترین تولیدی ظروف کریستالی در این کشور وجود دارد و در جهان حرف اول را میزند.

صادرات ظروف بلور و کریستال

صادرات ظروف بلور و کریستالکشور ایران از قدیم الایام در امر صادرات محصولات سفالی و کریستال در جهان سرامد بوده است. تا حدود یک قرن پیش صادرات سفال ایران بسیار پر رونق بود. اخیرا به این محصولات، محصولات کریستالی نیز افزوده شده است و سالانه حجم بسیار بالایی از انواع ظروف کریستالی به کشور های مختلف جهان صادر می شود. از جمله کشور هایی که بیشترین میزان صادرات به آن انجام میشود کشور های روسیه، ترکیه، فرانسه و عراق است.
برای این که یک محصول به درجه صادراتی برسد فاکتور های زیادی باید مد نظر قرار گیرد. از جمله این فاکتور های می توان به کیفیت، جنس، رنگ، طرح، دوام و از همه مهمتر قیمت اشاره کرد. خوشبختانه انواع مارک کریستال ایرانی فاکتور های فوق را دارا هستند و همین امر سبب شده یکی از ۵ کشور برتر صادرات ظروف کریستالی در جهان لقب گیرد.

عوامل موثر در قیمت گذاری ظروف و بلور کریستال

عوامل موثر در قیمت گذاری ظروف و بلور کریستالدر تعیین قیمت بلور و کریستال عوامل مختلفی دخیل هستند. از جمله این موارد کیفیت محصول است. ببینید در دهه های گذشته به دلیل کمبود اطلاعات و کمبود کارخانجات تولیدی مردم مجبور به خرید از یک برند خاص بوده اند اما در عصر کنونی که عصر اینترنت است اطلاعات بسیار ارتقا پیدا کرده و برند های مختلفی بلور و کریستال را تولید می کنند که این باعث می شود در میزان مشتری نوسان ایجاد شود.
پس تا به این جا بررسی کردیم که یکی از عوامل موثر بر قیمت گذاری بلور و کریستال کیفیت آن است. دومین نکته که بسیار حائز اهمیت است نحوه تولید و استفاده از مواد اولیه مناسب است. اگر در حین تولید ظروف بلوری از دستگاه ها و ماشین آلات با کیفیتی استفاده شود و مواد اولیه درجه یکی به کارگیری شود قطعا محصولی خروجی خواهد بود که نظر مشتریان بسیاری را به خود جلب می کند.

قیمت سرویس کریستال جی سی سی دو مورد بالا را اثبات کرده است چرا که این محصول هم کیفیت بسیار بالایی دارد و هم نحوه تولید آن دقیق و استاندارد انجام شده است.

بازار بزرگ ظروف بلور و کریستال درجه یک ایرانی

بازار بزرگ ظروف بلور و کریستال درجه یک ایرانیبازار بزرگ توانسته قیمت ظروف کریستال طلاکوب را ثابت نگه دارد و افراد توانسته اند با یک هزینه معقول این ظروف را خریداری کنند. بازار بزرگ ظروف بلور و کریستال توانسته نیاز قشر عظیمی از جامعه را بر طرف کند. چرا که افراد مختف هر مدل بلور و کریستال را که خواهان باشند می توانند از این بازار خریداری نمایند. در بازار بزرگ ظروف بلور و کریستال بند های مختلف نظیر برند جی سی سی به فروش می رسد. بلور و کریستال چک که یکی از پر طرفدار ترین کریستال ها در جهان است توانسته به این بازار ورود پیدا کند و سهم عظیمی در خرید و فروش ها داشته باشد.
در بازار بزرگ کریستال جنس های مختلف جور هستند و مشتریان با هر سلیقه ای که وارد بازار شوند بلاخره می توانند محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

نمایندگی پخش ظروف بلور و کریستال

نمایندگی پخش ظروف بلور و کریستالبرخی محصولات به دلیل مشتریان زیاد و کاربرد های مختلفی که دارند نا خود آگاه میزان مصرف آن ها افزایش خواهد یافت و در نتیجه نحوه عرضه به مشکل خواهد خورد. به این دلیل که به طور مثال ظروف در شهر اصفهان تولید می شوند و مشتریان پراکنده هستند از اقصی نقاط ایران، همین دلیل سبب می شود تا ایجاد نمایندگی در شهر های مختلف حس شود به همین دلیل اخیرا شاهد هستیم که ظروف بلوری در اغلب شهر ها و استان های ایران نمایندگی دارد. به عنوان مثال نمایندگی کریستال چک در تبریز در مرکز شهر واقع شده است  و خریداران به راحتی به آن دستارسی دارند.
در ایران نمایندگی های زیادی وجود دارد که بلور و کریستال را عرضه می کنند. از جمله شهر هایی که بیشترین نمایندگی فروش را دارند عبارتند از:

  1. اصفهان
  2. شیراز
  3. تهران
  4. مشهد
  5. تبریز

خرید عمده برند های برتر ظروف بلور و کریستال

خرید عمده برند های برتر ظروف بلور و کریستالبرند های مختلفی در ایران و جهان هستند که تولید و عرضه ظوف کریستالی را انجام می دهند که از جمله آن ها می توان به چک و جی سی سی اشاره کرد. این برند ها سال ها فعالیت خود را با نمونه های کوچک آغاز کرده اند و طبق گفته رییس شرکت چک تا یکسال اول تولید فروش آنچنانی نصیب شرکت نشد اما پس از گذشت ده سال توانسته اند به قطب تولید بلور و کریستال در جهان تبدیل شوند. این امر سبب شده تا خریداران نیز محصولات کریستالی خود را از این برند ها انجام دهند. خرید عمده از برند چک و جی سی سی از مزایای بسیاری برخوردار است.
یکی از مزایایی که شما با خرید از این دو برند به دست می آورید اشانتیون های بسیار ارزشمند و گارانتی های مطمئن است.
خرید عمده بلور و کریستال به قیمت و زیبایی کار بستگی دارد. اوضاع اقتصاد جهانی مطلوب نیست و در این میان شرکت هایی برنده هستند که محصولات خود را پایین تر از حد نرمال قیمت گذاری کنند.
زیبایی عامل دیگر جذب مشتری برای کریستال است. ظروف کریستالی هرچه ظریف تر و زیبا تر تولید شوند بالطبع مشتریان بیشتری خواهند داشت و خرید عمده برایشان معنا پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما