خرید عمده بلور زنگان با بهترین قیمت

استفاده ظروف بلوری در کشور رونق بسیار زیادی دارد. کمتر خانه ای را می توان یافت که چنین ظروف شفاف و زیبایی در آن وجود نداشته باشد. وجود طرح های متنوع از این محصول یکی از ویژگی های جذاب آن می باشد که طیف متنوعی از سلایق را پوشش می دهد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بدلیل همین اهمیت و گستردگی استفاده از این محصول، واحد های تولیدی فراوانی اقدام به تولید و عرضه این محصول به بازار می کنند. یکی از با سابقه ترین واحد های تولیدی این محصول بلور زنگان است. مرکز تولید بلور زنگان با ارائه شرایط متنوع، امکان خرید عمده با بهترین قیمت را برای مشتریان محترم فراهم می سازد.

خرید عمده بلور زنگان با بهترین قیمت

مشخصات بلور زنگان

مشخصات بلور زنگانیکی از برند های معروف در زمینه تولید انواع بلور با کیفیت و قیمت ارزان، بلور زنگان می باشد. این نوع ظروف بدلیل تولید بلور با ظرفیت های بالایی که دارند، در طرح های بسیار متنوع تولید می شوند که پاسخگوی طیف وسیعی از سلیقه ها می باشند.

ظروف بلوری زنگان به علت قیمت مناسب یکی از پر فروش ترین برندها برای سازمانها، رستورانها و بیمارستانها محسوب می شوند که طرفداران زیادی از طیف های مختلف دارند. ابعاد بلور زنگان بسته به نوع طرح و کاربردی که دارد، مختلف می باشد.

شاید برایتان سوال باشد که بلور چیست؟ باید گفت بخش عمده بلور از شیشه از سیلیس تشکیل شده و تنها در کریستال درصد کمی از سرب( کمتر از ۲۴ درصد ) تشکیل می دهد. هرچه کیفیت شیشه بالا و فرایند تولید با دقت بیشتری صورت بگیرد، محصول نهایی مرغوب تر می باشد.

همانطور که بیان شد، طرح های متنوعی از بلور زنگان را می توان در بازار یافت مانند انواع ظروف آجیل خوری، لیوان و آبخوری، استکان، شکلات خوری و انواع پیاله و گلدان در سایز و طرح های متنوع.

خرید بلور زنگان عمده در میان بسیاری از فروشندگان ظروف و کالاهای جهیزیه، رواج بیشتری دارد. این خریداران می توانند همواره از متنوعترین و زیباترین انواع بلور زنگان استفاده نمایند. این نوع ظروف بدلیل طرح های جذاب در عین قیمتی بسیار مناسب، همواره طرفداران فراوانی دارد.

 

قیمت بلور زنگان در بازار

قیمت بلور زنگان در بازارقیمت بلور زنگان در بازار به فاکتور های متعددی مانند فروشنده، طرح، میزان خرید، نوع کاربری ظرف و … وابسته است. بنابر این می توان گفت در هنگام خرید این ظروف انتظار قیمت های متنوعی را داریم. سایر عواملی که در تعیین قیمت این محصول نقش عمده ای دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت مواد اولیه
  • نحوه خرید عمده یا جزئی
  • میزان نیاز بازار
  • نوسانات بازار که بطور مستقیم بر قیمت مواد اولیه تاثیر گذار است
  • وجود گارانتی و خدمات پس از فروش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما