سفارش اینترنتی کریستال پالاس

کریستال پالاس یکی از بهترین و پر فروش ترین کریستال های کشور می‌باشد. سرویس های مختلف و جدید این کریستال نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. که شما جهت خرید آسان آن می‌توانید از طریق خرید اینترنتی، ظروف کریستال مورد نیاز خود را تهیه نمایید.
به دلیل محبوبیت ظروف کریستالی، هر ساله شاهد عرضه جدید و زیبای آن با ملیت های مختلف هستیم. استفاده از نقوش زیبا و رنگ‌های مختلف بر جذابیت این‌ ظروف افزوده است. تا حدی که امروزه انواع ظروف کریستالی طلاکاری و نقره کاری شده نیز در بازار وجود دارند. و یکی از شیک ترینو لاکچری ترین ظروف کریستالی به شمار می روند که شما در صورت تمایل می‌توانید از مدل های مختلف ساده، پایه دار، بدون پایه، دسته دار، بدون دسته آن خریداری کنید.

سفارش اینترنتی کریستال پالاس

مدل های جدید کریستال پالاس

کریستال پالاس یکی از بهترین نوع کریستال های خارجی می‌باشد که به دلیل داشتن کیفیت بالا، در ایران طرفداران زیادی دارد. شرکت پالاس محصولات خود را به صورت تک و سرویسی می‌فروشد که شما محصولات پالاس را با گونه های مختلف ساده و رنگی آن خریداری کنید تا با استفاده آن ها در مهمانی ها و دور همی های دوستانه یک روز به یاد ماندنی را در خاطره ها ایجاد کنید.

خرید اینترنتی انواع کریستال پالاس

وجود طرفداران زیاد کریستال باعث شده است که فروشندگان آن برای عرضه و فروش جدیدترین و بهترین محصولات خود با برندهای مختلف اقدام به ایجاد سایت‌های اینترنتی کنند. این سایت ها ۲۴ ساعته آنلاین در اختیار خریدارانی قرار دارند که تمایل به خرید انواع ظروف کریستالی دارند. این مشتریان جهت خرید انواع ظروف کریستال می توانند کاتالوگ فروش این فروشگاه را مشاهده کنند و پس از بررسی های لازم کریستال پالاس خود را سفارش اینترنتی بدهند. در صورتی که مشتری پس از خرید محصول خود از جنس خریداری خود، راضی نبود می تواند آن را طی ۷ روز به فروشندگان اینترنتی باز گرداند.
یکی از برتری هایی که سایت‌های اینترنتی نسبت به فروشندگان شهری دارند این هست که شما با جست‌و‌جو در این سایتها می‌توانید کریستال مختلف با برند های مختلف را مشاهده کنید و با خیال راحت قیمت و کیفیت آن ها را با هم مقایسه کنید و در مرحله آخر محصول مورد علاقه خود را سفارش دهید. معمولاً در سایت های اینترنتی برند های مختلفی محصولات خود را به فروش می گذارند که در زیر به چند نمونه آن ها اشاره می کنیم.

  • برند بی وی کی
  • برند سیلویا
  • برند بامبوم
  • برند بنیکو
  • برند گلد کیش
  • برند پاشا باغچه
  • برند فونیکس
  • برند پرانی
  • برند وودسنس
  • برند دیلایت

قیمت روز کریستال پالاس

طرح پالاس یکی از محبوب‌ترین مدل های شیشه و کریستال می باشدکه با داشتن نقوشی زیبا و جذاب باعث درخشش و جذابیت آن زیر نور مهتاب می شود. امروزه از کریستال پالاس به عنوان دکوری در تزیئن خانه استفاده می کنند.
قیمت انواع کریستال پالاس با توجه به مدل و سایز آن متفاوت خواهد بود که شما جهت تهیه لیست قیمت روز انواع کریستال پالاس می‌توانید به تولید کنندگان آن مراجعه کنید.

کریستال پالاس

کریستال های پالاس یکی از بهترین و پر فروش ترین کریستال های موجود در بازار می‌باشند که به دلیل داشتن ۲۴ درصد سرب کیفیت درخشندگی خوبی دارند. طرح پالاس همانند طرح خورشیدی یکی از محبوبترین طرح های ایرانیان می‌باشد که از آن برای ساخت کریستال های مختلف استفاده می‌کنند که در زیر به چند نمونه کاربرد آن اشاره می کنیم.

  • کاسه
  • استکان
  • لیوان
  • پلو خوری
  • نمکدان
  • بشقاب
  • آجیل خوری
  • شیرینی خوری
  • میوه خوری
  • کشکول
  • ست پیاله
  • قندان
  • گلدان
  • شمعدان
  • پارچ

نمایشگاه فروش انواع کریستال

بازاریابی و فروش انواع محصولات کریستالی یکی از بزرگترین دغدغه تولید کنندگان انوع کریستال های پالاس می باشند. که هر ساله با اجرای برنامه های جدیدی روبرو هست. یکی از این برنامه های بزرگ و کاربردی برپایی نمایشگاه های بزرگ انواع محصولات کریستالی در سطح کشوری و بین المللی می باشد. که در این نمایشگاه ها با به نمایش گذاشتم جدیدترین و بهترین مدل های برند های مختلف داخلی و خارجی آن را در اختیار عموم قرار می دهند. بنابراین این فرصت خوبی برای کسانی هست که به دنبال بازاریابی و فروش محصولات خود هستند.

لیست قیمت فروش ظروف کریستالی در کشور

لیست قیمت فروش ظروف کریستالی در کشورلیست قیمت فروش ظروف کریستالی با توجه به عوامل مختلف، تعیین می شود و این قیمت ها در کشور توسط کارخانه تولیدی آن، نمایندگی های برند های ایرانی و خارجی و عمده فروشان به راحتی در دسترس استفاده کنندگان قرار می گیرد. کارخانه های تولید کریستال به منظور اطلاع رسانی به مشتریان ثابت و همچنین افزایش فروش از طریق جلب مشتری، قیمت محصولات خود را در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

کارخانه های تولید کریستال در کشور از طریق نمایندگی ها و مراکز فروش قیمت های خود را به مشتریان اعلام می کنند که محصولات ایرانی با توجه به نوع و ابعاد، همچنین میزان تقاضا، قیمت گزاری می شوند. فروشندگان عمده برند های خارجی نیز لیست قیمت های خود را از دو جهت جلب مشتری و افزایش فروش به مشتریان ارسال می کنند و اگر شخصی متقاضی خرید بود می تواند با تماس تلفنی يا از طریق اینترنت و شبکه های اجتماعی به این لیست ها دسترسی داشته باشد. ظروف کریستال ناخمن آلمان از برند های معروف کریستال خارجی در کشور هستند که می توان به یکی از روش های توضیح داده شده، به قیمت های این برند دسترسی پیدا نمود.

فروشندگان ظروف کریستال در ایران

فروشندگان ظروف کریستال در ایرانامروزه استفاده از ظروف کریستالی به عنوان صرف غذا و استفاده دکوری، در بین مردم رواج چشمگیری پیدا کرده است به نحوی که خانم ها برای تهیه و خرید جهیزیه، علاقه خاصی به خرید کریستال جهت پذیرایی و یا به عنوان ظروف دکوری دارند. از این رو خریدن کریستال اصل در بازار بسیار دشوار است باید به فروشگاه های توزیع کننده ظروف کریستال اصل مراجعه نمود. فروشندگان مارک کریستال ایرانی  اولین گروهی هستند که به عنوان فروشنده کریستال به آنها اشاره می‌کنیم، که در شهرهای مختلفی به صورت مستقیم و غیر مستقیم فعالیت دارند. برخی از این فروشندگان به نوعی نمایندگی شبیه هستند و با کارخانه های کریستال سازی در ارتباط هستند که قیمت آنها به نسبت فروشندگان محلی ارزان تر خواهد بود و گروه دیگر نمایندگی انحصاری برند های ایرانی هستند که در شهرهای بزرگ بیشتر فعالیت دارند. برخی به‌ هم به صورت عمده و هم یه صورت خرده با قیمتی گران تر، خدمات‌رسانی می کنند.

نمایندگی برند های خارجی و فروشندگانی که برند های خارجی می فروشند گزینه بعدی محسوب می شوند و از آنجایی که در ایران بیشتر افراد و خانم ها تمایل دارند محصول خارجی استفاده کنند، رونق چشم گیری در این بخش شاهد هستیم. قیمت خرده برند های خارجی توسط نمایندگی های آنها در ایران تعیین می شود و نوسانات ارز بیشترین تاثیر را در قیمت گذاری این کالا خواهد داشت. برخی از این نمایندگی ها عبارتند از :

  • نمایندگی فروش ظروف چک
  • نمایندگی فروش کریستال متروپولیتن
  • نمایندگی فروش کریستال بارولی
  • و…

کشور های وارد کننده ظروف کریستال

کشور های وارد کننده ظروف کریستالامروزه شاهد پیشرفت کارخانه های بلور و کریستال در ایران هستيم. این کارخانه ها با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته  انواع ظروف کریستال را تولید می کنند.

تولید کنندگان ایرانی علاوه بر بازار داخل انواع محصولات تولیدی خود را به کشور های همسایه نظیر افغانستان، پاکستان، ترکیه، عراق و … صادر می کنند. کشور های وارد کننده ظروف کریستال به دلایل مختلف مشتاق به خرید کالای ایرانی هستند و گویی قدر هنر و محصول ایرانی را از خود ایرانیان بهتر درک می کنند. علاوه بر زیبایی، قیمت مناسب این کالا باعث شده است که خریداران زیادی در خارج از کشور متقاضی خرید کالای ایرانی باشند. برخی از ظروف کریستالی تولید ایران عبارتند از :

  • سرویس کریستال شامپاینی
  • سرویس کریستال انجلیکا
  • سرویس کریستال بامبو
  • کریستال مدل داینامیک
  • و…

سریع ترین راه خرید ظروف کریستال

سریع ترین راه خرید ظروف کریستالراه های خرید سرویس و ظروف کریستال بسیار متنوع است و بسته به تقاضای خریدار مورد های زیادی را می توان مثال زد، به عنوان مثال برای اشخاصی که در خرید های خود حساسیت بالایی دارند و حتما باید محصول خریداری شده را از نزدیک ببیند خرید از مغازه های سطح شهر بهترین گزینه خواهد بود.

حال اگر در شهرهای بزرگ زندگی می کنید شریط بهتر است و تنوع بیشتری از ظروف کریستال در دسترس شما خواهد بود گ علاوه بر مغازه ها امکان خرید از نمایندگی های مختلف در این زمینه برای شما مهیاست. یه عنوان مثال  نمایندگی کریستال چک در تبریز یکی از گزینه های خوب برای این نوع مشتریان است.

اگر به دنبال سریع ترین راه خرید ظروف کریستال هستید، خرید اینترنتی بهترین گزینه است و مزایای زیادی برای مشتریان در پی دارد. در این روش خرید تنها با چند کلیک صدها نمونه از ظروف کریستال پیش روی شماست و تنها با چند کلیک خواهید توانست خرید خود را انجام دهید. تنوع بیشمار محصول از دیگر مزایا محسوب می شود. علاوه بر این در خرید های اینترنتی با کمی حوصله و گذاشتن وقت می توان انواع سرویس ها و ظروف کریستال را یا قیمتی ارزان‌تر از بازار تهیه کرد.

بازرگانی فروش ظروف کریستال

بازرگانی فروش ظروف کریستالبازرگانی فروش ظروف کریستال در کشور به طیف وسیعی از عرضه کنندگان مربوط می شود و بسیاری به این شغل مشغول هستند. برخی فروشندگان به صورت محلی در فروشگاه های لوازم خانگی علاوه بر فروش لوازم دیگر، انواع ظرف و سرویس های کریستال را عرضه می کنند ولی متاسفانه در این فروشگاه ها تنوع محصول کم است و دست خریدار در انتخاب بسته خواهد بود.

نمایندگی های برند خاص نیز در کشور به صورت عمده و خرده در حال فروش این کالا هستند  به عنوان مثال، نمایندگی کارخانه کریستال فونیکس که در شهرهای بزرگ در حال فعالیت است، یکی از این گزینه ها است و از آنجایی که یک برند ایرانی است، محصولات خود را با قیمت ارزان تری به نسبت انواع خارجی بدست مشتری می رساند ولی در مقابل ظروف کریستال سزار چک قیمت بالاتری دارند زیرا وارداتی هستند و هزینه های گمرکی به آن افزوده شده است.

برخی دیگر که شاید کمتر به ذهنتان برسد فروشندگان محصولات کریستالی هستند که  ظروف قابل عرضه آنها در منزل جایی ندارد و برای مصارف دیگر مانند آزمایشگاه، دارو سازی، عطر سازی و …، از آنها استفاده می شود. این فروشندگان هم یکی از فروشندگانی هستند که در این زمینه فهالیت دارند و به علت اینکه تعداد آنها اندک است کمتر به چشم می آیند.

این گروه نیز در برند ها مختلف خارجی و ایرانی به فروش محصولات مشغول هستند و چناچه گفته شد، کارخانه های مربوطه، مهمترین مشتریان آنها هستند که به این ترتیب اغلب به صورت عمده فروشی، محصولات خود را توزیع می کنند.

خرید و فروش ظروف کریستال در کشور

خرید و فروش ظروف کریستال در کشورپخش عمده بلور ارزان قیمت که از گذینه های مناسب خرید برای قشر متوسط و روبه پایین است، مورد توجه فعالان این صنف است. در هر صورت برای تنوع اجناس باید نمونه ارزان و گران قیمت با طرح های مختلف در کنار هم باشند خریدار در این حالت انتخاب خود را انجام دهد. این مراکز که اکثرا کریستال های ساخت ایران و همچنین نمونه های چینی را عرضه می کنند، گزینه مناسبی از جهت خرید محسوب می شوند.

همانطور که گفته شده کیفیت بلور و کریستال کشور امروز در حال توسعه است و با تلفيق تجهیزات مدرن و هنر اصیل ایرانی، محصولات درجه یکی از این جهت شاهد هستیم.

در بحث خرید و فروش ظرف کریستال توجه ویژه به کیفیت و ظرافت در این کالا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و همواره مورد توجه خانم های ایرانی بوده است. فروشگاه های عرضه سرویس کادویی که به صورت خرده فروشی، یکی از گزینه های خرید این کالا محسوب می شود تنوعی از نظر برند برای مشتری در نظر گرفته که همواره انتخاب را گاهی اوقات برای مشتری سخت و باعث سر درگمی خریدار می شود ولی می توان با مطالعه مطالب مهمی که در مورد کریستال در اینترنت و کتاب های مختلف وجود دارد تا حدی انتخاب خود را هدفمند ساخت.

فروش عمده ظروف کریستال در کشور

فروش عمده ظروف کریستال در کشورآیا تا به حال برایتان پیش آمده است که از خودتان بپرسید فروشگاه های سطح شهر از چه منبعی ظرف کریستال خود را خریداری می کنند؟ این فروشگاه ها که قیمت خرید عمده برایشان بسیار مهم و حتی از مهم‌ترین گذینه های خرید است، کالای مورد نیاز خود را از فروشگاه های عمده، نمایندگی های برند خاص و همچنین کارخانه های تولیدی کریستال در کشور، تهیه می کنند.

از آنجایی که در شهرهای کوچک دسترسی به این توزیع کنندگان مشکل است ناچارا به شهرهای بزرگ و مراکز استان ها باید مراجعه شود. این عرضه کنندگان که انواع ظروف مانند سرویس پذیرایی عروس، پارچ، لیوان، بشقاب و… را به صورت عمده می فروشند، قیمت های مختلفی برای محصولات‌ خود در نظر می گیرند.

همچنین برند های خارجی که نمایندگی های فروش آنها در شهرهای بزرگ فعالیت می‌کنند، قیمت آنها با نوسان ارز، بیشترین نوسان را خواهد داشت،.کریستال مورانو، کریستال، ناخمن، کریستال چک نمونه ای از این توزیع کنندگان  و نمایندگی های فروش هستند.

تهیه ظروف کریستال ارزان قیمت

تهیه ظروف کریستال ارزان قیمتقیمت سرویس پذیرایی کریستال به عوامل مختلفی بستگی دارد شیشه کریستال یکی از انواع سیلیکاته می باشد و این ظروف در ترکیب خود دارای سرب نیز می باشند. شیشه های حاوی بیشتر از ۲۴ درصد اکسید سرب را کریستال می نامند وجود سرب در این ظروف باعث افزایش ضریب شکست نور در این شیشه ها می شود پس به طور کلی، رنگ، طرح و سرب بکار رفته در این ظروف به صورت مستقیم در قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.

تهیه ارزان ترین مدل های ظروف کریستال به دو روش می تواند صورت بگیرد که به شرح هر یک می پردازیم. در روش اول خریدار با خرید عمده خود از نمایندگی های توزیع و پخش می تواند به قیمت ارزان تر از بازار محصول را خریداری نموده و به صورت خرده در سطح شهر به فروش برساند، البته در مواردی مشتریان خرده نیز می توانند با قیمتی مناسب از همین نمایندگی ها خرید خود را انجام دهند.

روش دیگر خرید به صورت آنلاین است از آنجایی که برخی فروشگاه ها به صورت مستقیم به فروش این کالا مشغولند و یا به دلایل دیگر و سیاست های افزایش فروش، قیمت های خود را کاهش داده اند، یکی از گزینه های خوب خرید خواهد بود.

در برخی موارد دیگر نمایندگی های برند های معروف نیز داری سایت فروش می باشند و آن را به صورت آنلاین به فروش می رسانند،مانند کریستال بوهمیا اصل چک، که در این روش قیمت کریستال بوهمیا اصل چک ارزان تر برای مشتری های خرده تمام می شود.

خرید ظروف کریستال به قیمت درب کارخانه

خرید ظروف کریستال به قیمت درب کارخانهروش خرید از درب کارخانه برای همه ما واژه ای آشنا است و تبلیغات زیادی را در این زمینه دیده ایم. کارخانه های تولیدی برای افزایش فروش خود نمایندگان انحصاری خود را در شهرهای مختلف و مراکز استان ها دارند و از این طریق محصولات خود را به صورت عمده می فروشند. خرید از این نمایندگی ها که نوعی واسطه بین خریدار و کارخانه‌ محسوب می شوند بسیار ارزان تر از انواع روش های خرید است. زیرا واسطه ها و دلالان در این روش خرید حذف شده اند.

برخی کارخانه های تولیدی خود دارای سایت فروش هستند و به صورت مستقیم از کارخانه سفارشات را ارسال می کنند که مشتری این موقعیت را دارد تا در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت و محصول خود را دریافت نماید که فروشگاه اینترنتی بلور کاوه یکی از این نمونه ها است. این فروشگاه که منبع خوبی برای خرید است، محصولات تولیدی شرکت کاوه را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار داده است. طیف گسترده از انواع بلور و کریستال تولید این شرکت در انواع و اقسام مختلفی با طرح و رنگ های متنوع و به روز، زمینه ایجاد مشتریان ثابت و همیشگی برای این فروشگاه بوده است.

کارخانجات تولید کننده ظروف کریستال در کشور

کارخانجات تولید کننده ظروف کریستال در کشورکارخانجات تولیدی ظروف کریستال در کشور امروزه با استفاده از متد های روز دنیا و همچنین برخورداری از دانش و تجربه هنرمندان ایرانی توانسته اند انواع ظروف کریستال مانند لیوان پایه دار کریستال، بشقاب، پارچ و کلا سرویس های کریستالی را تولید و روانه بازار فروش داخلی و همچنین خارجی نمایند.

بازار بزرگ فروش ظروف کریستال در تهران

بازار بزرگ فروش ظروف کریستال در تهرانپیش دستی کریستال شامپاینی مارک فونیکس، انواع ظروف كريستال مورانو و سرویس های کریستال این برند، سرویس کریستال کریستال بوهمین، سرویس کریستال کریستال کاوه و… همگی از انواع مختلف برند های تولید کننده سرویس کریستال هستند که در بازار تهران به فور یافت می شوند.

بازار بزرگ فرش این ظروف در تهران، مناطق و فروشگاه های مختلفی را شامل می شود، از پاساژ های بزرگ لوازم خانگی گرفته تا مغازه های کوچک لوازم کادویی و لوازم منزل از نمونه های عرضه کننده این محصولات می باشند و از آنجایی که بین این فروشندگان بر سر افزایش مشتری و فروش رقابت است، می توان ارزان ترین قیمت انواع ظرف کریستال را از تهران انجام داد.

استفاده از ظروف کریستال در منزل

استفاده از ظروف کریستال در منزلدر منزل هر کدام از ما ظروف شیشه ای و کریستال جایگاه ویژه ای دارند برخی به عنوان ظروف و برخی به عنوان دکور از آن استفاده می کنند زیرا  از کیفیت و شفافیت ظروف کریستال در طول زمان کم نمی شود اما محصولات شیشه هرچقدر هم با کیفیت باشند، در حالت ضخیم و توپر رنگ آنها شیشه ای و شفاف نیست.

کریستال و شیشه از یکدیگر بسیار متفاوت هستند اما در بازار نمونه هایی دیده می شوند که بسیار به هم شبیه هستند. در این حالت یکی از بهترین راه های تشخیص کریستال از بلور، قرار دادن آنها کنار هم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما