عمده فروشان بلور اصفهان

ظروف بلوری از جمله متداولترین اقلام موجود در هر خانه ای می باشد. تقریبا در هر خانه ایی این ظروف یافت می شوند که کاربرد های متنوعی دارند. این محصول علاوه بر استفاده جهت حمل، طبخ و نگهداری غذا، برای تزئین دکوراسیون داخلی منزل نیز استفاده می شود. علاوه بر منازل، مکان های متعددی مانند بوفه، کافه و رستورانها نیز از این ظروف استفاده می کنند. بدلیل کاربرد وسیع این محصول واحد های تولیدی فراوانی در سطح کشور از جمله استان اصفهان که سابقه ی دیرینه ای در تولید این ظروف دارد، اقدام به تولید و عرضه ظروف بلور اصفهان به بازار می کنند.
عمده فروشان بلور اصفهان

ویژگی های رقابتی بلور اصفهان

ویژگی های رقابتی بلور اصفهان

بلور چیست؟ استفاده از آن چه فوایدی دارد؟ ویژگی های ظروف بلور اصفهان چیست؟ همه ی اینها سوالاتی است که ممکن است در ذهن مخاطب ایجاد شود. در ادامه به پاسخ این پرسشها می پردازیم.

بلور شیشه ای است که با اکسید سرب بسیار پایین ( زیر ۲۴ درصد ) تولید می شود. محدوده دمایی جهت تولید این محصول در حدود ۳۰۰ الی ۴۰۰ درجه سانتیگراد می باشد. برخی بلور را با کریستال اشتباه می گیرند. باید گفت این دو محصول با یکدیگر تفاوت های عمده ای دارند، بطور مثال بلور دارای درخشندگی و وزن کمتری نسبت به کریستال می باشد.

ظروف بلور نسبت به کریستال، قابلیت تراش بالاتری دارند به همین دلیل تنوع طرح های فراوانی از این محصول را در بازار شاهد هستیم. همچنین نسبت به سایر ظروف برای سلامتی انسان ضرر کمتر و می توان گفت تقریبا بی ضرر هستند. همین امر باعث می شود تا بتوان از آنها برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد.

طبق موارد یاد شده، استفاده و کاربرد ظروف بلوری در بین عموم مردم بسیار زیاد می باشد. کارخانه و واحد های تولیدی اصفهان از گذشته تا به امروز نقش مهمی در تولید و عرضه این ظروف به بازار داشته اند. مرکز تولید بلور و کریستال اصفهان بخش عمده ای از نیاز بازار داخلی به این ظروف را تامین می کنند و جایگاه ویژه ای در بین رقبا دارند.

خریداران محترم می توانند طرح های متنوعی از این محصول را از بازار بلور اصفهان و مراکز معتبر فروش این محصول تهیه کنند.

 

بازار فروش بلور اصفهان

بازار فروش بلور اصفهانتنوع طرح و رنگ های مختلف این محصول باعث شده تا طیف وسیعی از سلیقه ها پوشش داده شود. همین فراوانی و گستردگی سبب شده تا بازار فروش بلور اصفهان همواره از رونق خاصی برخوردار باشند. مراکز معتبر متعددی وجود دارند که بطور مستقیم این محصولات را از بازار بلور اصفهان، در دسترس مشتریان محترم در نقاط مختلف کشور قرار می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما