نمایندگی کریستال بوهمیا در تهران | پرفروش ترین انواع آن در کشور

نمایندگی کریستال بوهمیا در تهران پرفروش ترین و شیک ترین انواع ظروف کریستال بوهمیا  را با بهترین قیمت عمده فروشی عرضه می کند. بهترین قیمت کریستال رنگی چک را از طریق این نمایندگی خریداری کنید. معتبر ترین نمایندگی کریستال بوهمیا در بازار بلور و کریستال شوش این نمایندگی پخش عمده معتبر و متنوع است، که برای خرید از آن می توانید آنلاین اقدام کنید.

نمایندگی کریستال بوهمیا در تهران | پرفروش ترین انواع آن در کشور

پرفروش ترین کریستال بوهمیا در کشور

پرفروش ترین کریستال بوهمیا در کشورهمواره انواع مختلفی از بهترین مارک کریستال چک و در بازار های سراسر کشور و همچنین بازارهای جهانی عرضه می شوند. و هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند که باعث شده نظر مخاطبان خاصی را به سمت خود جلب نمایند. پرفروش ترین کریستال های بوهیما در بازار سراسر کشور را می‌توانید در بازار عرضه انواع محصولات شیشه و بلور در شهر یا استان خود پیدا کنید.

از جمله پرفروش ترین کریستال های بوهیمای عرضه شده در بازار سراسر کشور موارد زیر هستند:

  • کریستال بوهمیا مدل اسکیمو
  • کریستال بوهمیا طلاکوب
  • کریستال بوهمیا مدل ویو
  • سریس کریستالی خورشیدی
  • سرویس کریستال تراش
  • گلدان بوهمیا

علاوه بر این مدل ها مدل های پرفروش دیگری نیز در بازار بلور کریستال ایران از بهترین مارک های کریستال در نمایندگی های مختلف این محصول در شهر های مختلف از جمله تهران عرضه می شود.
نمایندگی کریستال چک در اصفهان یکی از نمایندگی های خوشنام در عرضه این محصولات شیک با زیبایی های خیره کنندشان است. . نمایندگی کریستال بوهمیا در شیراز نیز یکی دیگر از این نمایندگی های فعال می باشد که پرفروش ترین کریستال بوهمیا در کشور را با بهترین قیمت به مشتریان این محصول عرضه می کنند.

تفاوت های انواع کریستال بوهمیا در چیست؟

تفاوت های انواع کریستال بوهمیا در چیست؟انواع کریستال بوهمیا که در تمام دنیا بع خوشنامی شناخته شده اند به میزان بالای ۲۴% از اکسید سرب برخوردار می باشند که ئر نتیجه بیشتر حکم ظروف شیشه ای تزئینی را دارند. کریستال بوهمیا در کنار کریستال های آلیش دو برند مهم و شناخته شده جمهوری چک در اروپای مرکز هستند.
اطلاعات مربوط به این ظروف که در زمینه مدل و ساخت آن است در ته ظروف حک شده اند و به صورت برچسب نمی باشند. در تولید انواع کریستال چک از درجه حرارت ۸۰۰ درجه سانتی گراد استفاده می شود، که وزن نمونه های اصل و درجه یک این محصولات به نسبت حجمی که دارند بیشتر است.
کریستال چک هر چه که باشد یک اثر هنری شیک با قدمت طولانی است که برند بوهمیا شناخته شده ترین محصول بازار کریستال چک است. در مورد تفاوت های انواع کریستال بوهمیا نمی توان به بحث کیفیت درجه یک اشاره ای کرد. چرا که تمامی کریستال های بوهمیای اصل دست ساز و با عیار سرب ۲۴% هستند.
به نوعی می توان گفت که مهمترین تفاوت های انواع کریستال بوهیما در مدل و طرح آنها خلاصه می شود. ه برخی از آنها ساده، برخی دیگر رنگی و برخی دیگر طلاکوب هستند.
که قیمت کریستال طلاکوب بوهمیا در بازار کریستال بسیار بالا است. چرا که عیار طلای به کار رفته در تولید آن نیز بالا است.

البته باید توجه داشت که انواع تقلبی این محصول نیز در بازار بسیار است. ولی این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که اگر این برند اصل کریستال را خریداری کرید هر زمان که خواستید آن را بفروشید به عنوان کریستال چک دست دوم باز هم قیمت خوبی برای آن در بازار تعیین می شود.

راهنمای خرید کریستال بوهمیا اصل

راهنمای خرید کریستال بوهمیا اصلبرای خرید محصولات گران قیمت تزئینی نیاز به تجربه است. کریستال بوهمیا اصل از جمله هنر های دست ساز پرآوازه جهانی است که متاسفانه انواع تقلبی ان نیز در بازار به راحتی پیدا می شود. در این مطلب چند نکته ساده را جهت راهنمایی خرید کریستال بوهمیا اصل ارائه می کنیم:

  • مهمترین و اولین قدم برای خرید کریستال بوهمیا اصل مراجعه به یک فروشگاه و فروشنده معتبر است، با این حال تنها به توضیحات فروشنده نباید اکتفا نمود و حتما باید جنس شناسنامه دار خریداری کرد.
  • بعد از خرید و پرداخت هزینه حتما از فروشنده بخواهید که خرید شما را در بسته بندی با کیفیت و محکم به شما تحویل دهد زیرا این نوع ظروف کریستال بسیار حساس هستند و در اثر ضربه یا زمین خوردن به قطعات ریز تبدیل می شوند و قابل تعمیر و باز سازی نیستند.
  • حواستان باشد که اطلاعات مربوط به ساخت این محصول در ته ظرف حک شده باشد و به برجسب ها اکتفا نکنید.
  • توجه داشته باشید که این ظروف با گذشت زمان با ارزش تر می شوند، چگالی وزنی بالایی دارند و بنابراین آسیب پذیرند، پس در نگهداری و حفظ آنها توجه لازم را داشته باشید.
  • اگر با خودکار ضربه ظروف کریستال خالی بزنید صدایی زنگدار و ظریف از آن می شنوید که دارای ارتعاش و دنباله دار می باشد، که این خاصیت صدا به دلیل وجود سرب در آن است.

نمایندگی فروش کریستال بوهمیا در کشور

نمایندگی فروش کریستال بوهمیا در کشورانواع کریستال بوهمیا از جمله‌ی پرفروش ترین کریستال‌های‌ عرضه شده در بازار بلور و کریستال کشور هستند.  که از طریق بهترین نمایندگی فروش کریستال بوهمیا در کشور و با قیمتی مناسب و عالی به دست مشتریان خوش ذوق می‌رسد. نمایندگی محصولات بوهمیا در تهران عرضه کننده بهترین انواع این کریستال های بازار با بالاترین کیفیت است و می‌توان این محصول ها را با قیمتی مناسب و با صرفه از طریق این فروشگاه ها و مراکز تهیه کرد. مراکز عرضه و فروش محصولات بوهمیا به غیر از تهران در دیگر مناطق؛ استان‌ها و شهرهای دیگر کشور فعال هستند.
و می‌توان پرفروش ترین انواع و مدل های شیک و زیبای آن را در سراسر کشور از طریق این مراکز خریداری نمود. این محصول دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای زیبایی های خاصی را دارا هستند که به میزان سرب موجود در آنها بستگی دارد و با عث افزایش عیار و ارزش و کیفیت این محصول شده اند.
و بسته به سلیقه؛ اشخاص انواع مختلفی از این محصولات از کشور تولید کننده خریداری شده و به ایران وارد می شوند.که با توجه به انواع مختلف این محصول، قیمت و بهای هر کدامشان نیز متفاوت است. برای تهیه هر کدام از انواع خاص کریستال‌های بوهیما می‌توانید به مراکز عرضه این محصولات در مناطق مختلف کشور مراجعه کنید. و با توجه به پارامترهایی که مد نظر دارید این محصولات را خریداری نمایید.

صادر کنندگان کریستال بوهمیا

صادر کنندگان کریستال بوهمیا صادر کنندگان کریستال بوهمیا را می توان از جمله تاجران خوش ذوق و باهوش دانست که در عین خوش ذوقی و هنر پروری، با صادرات و تجارت این اثر هنری دست ساز از هنرمندان خوش ذوق در عرصه تولید انواع ظروف کریستال خوش تراش و خوش طرح حمایت می کنند.
صادر کنندگان بسیاری در سراسر دنیا با تجارت این محصول این هنر زیبا را در تمام دنیا انتشار می دهند. تاجران ایرانی نیز در این زمینه از گروه هم صنفان خود عقب نمانده اند و با خرید و فروش این ظروف کریستالی اصل در بازار های داخلی و خارجی در حمایت از این هنر زیبا تلاش می کنند.
این اثر هنری مانند سایر آثار هنری دست ساز ایرانی و خارجی مانند فروش دستباف، ظروف مینا کاری اصفهان و بسیار از دیگر هنر ها بازار های خوبی در سراسر دنیا برای خودنمایی و پولسازی دارند.

از آنجایی که ایران مسیر ارتباطی مناسبی بین بسیاری از کشور ها، به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد ایجاد می کند، می توان با وجود وارداتی بودن این محصول در زمینه صادرات آن نیز کسب و کار پر رونقی داشت. برای دانستن چگونگی این امر کافیست با کارشناسان مجرب این مجموعه به بحث و تبادل نظر بنشینید.

بازرگانی فروش کریستال بوهمیا

بازرگانی فروش کریستال بوهمیااین مجموعه به عنوان شرکت بازارگانی کریستال بوهمیا در ایران توانسته است انواع ظروف کریستال درجه یک بوهمیا را با قیمت مناسب از تولید کنندگان اصلی این هنر دست ساز خوش طرح  به ایران، سرزمین هنر های ماندگار وارد کند.
هر هنر با هر اصالت و ملیتی جایگاه ویژه ای در بازار های جهانی دارد، البته انواع مارک کریستال ایرانی نیز از انواع آثار هنری به شمار می روند. اما به نسبت محصول دست سازی مانند کریستال چک جایگاه پایین تری دارند. شاید به لحاظ زیبایی و طرح و مدل بتوانند در برابر ظروف کریستال چک عرض اندام کنند.
اما ظروف کریستال چک چون هنر دست انسان است و از هیچ ماشین آلات و دستگاهی در تولید آنها استفاده نمی شود، همچنان جایگاه ممتاز و بسیار ویژه تری در بازار بلور و کریستال را به خود اختصاص می دهد.
با توجه به این ویژگی کریستال چک، این مجموعه بازرگانی فروش کریستال دو برند خوشنام کریستال چک را برای عرضه در بازار ایران مستقیم از تولید کننده خوش ذوق این محصول خریداری و وارد می کند. این دو برند خوشنام عرضه شده در این مجموعه عبارتند از:

  1. ظروف کریستال بوهمیا
  2. ظروف کریستال آلیش

برای خرید مستقیم هر کدام از این برند های خوشنام از این شرکت بازرگانی همین الان هم می توانید تماس بگیرید.

تهیه کریستال بوهمیا به قیمت درب کارخانه در کشور

تهیه کریستال بوهمیا به قیمت درب کارخانه در کشورصادقانه باید گفت کهف تهیه کریستال بوهمیا به قیمت درب کارخانه در کشور تقریبا غیر ممکن است. چرا که هزینه هایی مازاد بر قیمت درب کارخانه در طی مسیر انتقال به این محصولات زیبا تحمیل خواهد شد، بنابراین به خودی خود قیمت کشکول بوهمیا و دیگر انواع ظروف کریستال چک با قیمت درب کارخانه تفاوت هایی رو به بالا خواهند داشت.
قیمت کریستال چک آلیش نیز با آنچه که در کشور مقصد عرضه می شود برابر نخواهد بود که علت این امر نیز به وضوح قابل درک می باشد. همچنین در مورد قیمت میوه خوری کریستال بوهمیا و قیمت لیوان بوهمیا که خواهان بسیاری در بازار ایران دارند شرح قیمت همان است که خود بهتر می دانید.
اما در مورد قیمت کریستال طلاکوب چین موارد بسیاری می بایست مورد توجه قرار گیرد. کشور چین به کشور تولیدات ارزان قیمت شهرت یافته است، پس می تواند کریستال به ظاهر طلاکوب ارزان قیمت تولید کند. که البته عرضه تولید درجه یک و گران قیمت در بازار این محصول هم از این کشور بعید نخواهد بود.
اگر قصد خرید قطعی داشته باشید می توانید از مدیر فروش مجموعه لیست قیمت انواع ظروف مارک کریستال ایرانی و خارجی را به سادگی و به صورت آنلاین دریافت کنید.

عرضه بدون واسطه کریستال بوهمیا در ایران

عرضه بدون واسطه کریستال بوهمیا در ایرانعرضه بدون واسطه کریستال بوهمیا در ایران توسط چه کسانی انجام می شود؟
پاسخ این سوال دقیقا چیزی است که خریداران عمده این محصول برای یک خرید بی واسطه با کمترین هزینه ها به دنبال آن هستند. پاسخ اینجاست، این مجموعه با سابقه طولانی در عرضه انواع کریستال های درجه یک دنیا در بازار ایران توانسته است با تبلیغات و فضاسازی مناسب بی واسطه با خریداران عمده انواع ظروف کریستال درجه یک دنیا به سادگی ارتباط بگیرد.
چنانچه شما نیز به عنوان خریدار قصد رابطه بی واسطه با عرضه کننده انواع ظروف کریستال درجه یک چک را داشته باشید می توانید با مدیر فروش این مجموعه بازرگانی به صورت مستقیم ارتباط بگیرید. و در نتیجه از عرضه کننده بی واسطه انواع کریستال بوهمیا در ایران خرید مستقیم خود را با هزینه های کمتر انجام دهید.

لیست شرکت های پخش کننده کریستال بوهمیا در کشور

لیست شرکت های پخش کننده کریستال بوهمیا در کشورآیا می خواهید لیست شرکت های پخش کننده کریستال بوهمیا در کشور را داشته باشید؟
به طور قطع با این وجود شما از خریداران عمده این محصول هستید که با مشتریان زیادی که خواهان محصول هستند در ارتباط مستقیم می باشید. و به طور قطع مشتریان شما از هنر دوستان با تجربه و خوش ذوقی هستند که ازارزش ریالی و هنری انواع ظروف کریستال بوهمیا از اطلاعات کافی و وافی در این زمینه برخوردار هستند.
در نتیجه قدرت تشخیص کیفیت اصل از تقلبی را به راحتی دارند. و می توانند کیفیت اصل کریستال بوهمیا را بشناسند و ضروری است که به این خریداران خوش ذوق محصولاتی اصل و درجه یک عرضه کنید.
برای این منظور می توانید از طریق این مجموعه لیست شرکت های بازرگانی پخش کننده این محصولات را دریافت کنید، تا به راحتی با خرید انواع ظروف کریستال اصل، دست ساز هنرمندان مجرب جمهوری چک، این محصولات را به مشتریان خود در سراسر ایران عرضه کنید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت کریستال بوهمیا در کشور

عوامل تاثیر گذار در قیمت کریستال بوهمیا در کشورموارد بسیاری را می توان به عنوان عوامل تاثیر گذار در قیمت کریستال بوهمیا در کشور خاطر نشان کرد. که از جمله  مهمترین این موارد عبارتند از:

  • قیمت ارز
  • نوع کریستال: ساده، رنگی، طلاکوب
  • محل فروشگاه عرضه کننده این محصولات
  • هزینه های گمرک
  • هزینه های حمل و نقل از کشور مقصد
  • هزینه های اولیه خرید
  • نوع اصل یا تقلبی بودن محصول

اما در این مجموعه می توانید کمی ارزان تر خرید کنید. همانطور که گفته شد این مجموعه شرکت بازرگانی فعال در زمینه واردات انواع کریستال چک است، که چون وارد کننده دست اول این محصول در بازار محسوب می شود، قیمت مناسب تری را برای خرید شما تعیین نموده است.

بزرگ ترین فروشگاه کریستال بوهمیا در تهران

بزرگ ترین فروشگاه کریستال بوهمیا در تهرانفروشگاه های مختلفی در سراسر کشور در زمینه انواع اصل و تقلبی کریستال بوهمیا مشغول به فعالیت هستند. اما اگر شما می خواهید از بزرگترین فروشگاه کریستال بوهمیا در تهران بدون توجه به محدودیت های مکانی خرید کنید می توانید از طریق این مجموعه برای خرید خود اقدام نمایید.
چرا که این مجموعه یک شرک بازرگانی فعال در عرصه انواع کریستال های برند خارجی و همینطور ایرانی است که محصولات خود را به فروشگاه های بزرگ و کوچک در سراسر کشور و از جمله تهران عرضه می کند، و بنابریان می توان شما را به طور مستقیم به این فروشگاه بزرگ در تهران راهنمایی کند. برای این امر می توانید با مدیر فروش مجموعه تماس بگیرید.

خرید شیک ترین کریستال بوهمیا در کشور

خرید شیک ترین کریستال بوهمیا در کشوراگر قصد خرید شیک ترین نمونه های کریستال بوهمیا در کشور را دارید برای خرید گلدان کریستال بوهمیا نیز برنامه ای داشته باشید. انواع گلدان کریستال بوهمیا از جمله تولیدات بسیار شیک و منحصر بفرد برند بوهمیا هستند که در بازار ایران و در بین انواع نمونه ظروف کریستال جذابیت و خیره کنندگی ویژه ای دارند.
بنابراین می توانند به عنوان یک عامل جذاب در دکور و ویترین فروشگاه شما مشتریان زیادی را به خرید ترغیب کنند.
پس اگر می خواهید برای سود بیشتر از مجموعه شیک ترین کریستال های بوهمیا استفاده کنید همین الان تماس بگیرید و با مشاور فروش این مجموعه بهترین نمونه ها را، قبل ازرقبای کاری خود گلچین و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما