پارچ بلور و شیشه اصفهان

پارچ بلور و شیشه اصفهان یکی از محصولات کاربردی و محبوب برند بلور و شیشه اصفهان است که برای مصارف خانگی و اداری قابلیت استفاده دارد. برند بلور و شیشه اصفهان به دنبال پاسخ به نیازهای متنوع مخاطبان خود، در تلاش است در طیف های مختلف کالایی به بهترین شکل، به ارائه محصولات بپردازد. محصولات عرضه شده این برند، در بخش های مختلف نیاز مصرف کنندگان شیشه و بلور را تامین می کند.


پارچ های بلوری بلور و شیشه اصفهان


پارچ های بلوری بلور و شیشه اصفهان
پارچ یکی از وسایلی است در زندگی روزمره افراد کاربرد گسترده ای دارد. استفاده از پارچ های بلوری در روال عادی زندگی در منازل و محل کار و نیز در انواع مراسم ها، برای سرو آب و نوشیدنی، کارکرد دارد. براساس همین نیاز، افراد به دنبال خرید و استفاده از محصولی متناسب و باکیفیت هستند. با درک این مهم، شرکت بلور و شیشه اصفهان اقدام به تولید پارچ های استاندارد و متنوعی کرده است که مطابق با سلایق گوناگون می تواند مورد استفاده افراد در سطوح مختلف جامعه قرار گیرد.
پارچ های تولیدی بلور و شیشه اصفهان از طراحی های متنوعی برخوردارند که می توانند به انتخاب مخاطبان از اقشار گوناگون جامعه بدل شوند. از سوی دیگر دقت و ظرافت در تولید محصولی با کیفیت ضامن خرید مطمئن مصرف کنندگان است.


پارچ های بلوری بلور و شیشه اصفهان
پارچ های دردار و بدون در بلور و شیشه اصفهان

تعدد مدل های ارائه شده در پارچ های عرضه شده توسط بلور و شیشه اصفهان، به مخاطبان امکان انتخاب بیشتر می دهد. این تنوع و تعدد در انواع در دار و بدون در این پارچ ها نیز دیده می شود. بلور و شیشه اصفهان با استفاده از نقوش و خطوط در طراحی پارچ ها و تولید محصول در اشکال سنتی و مدرن، ساده و کاربردی، با انحنا و یا با لحاظ کردن مدل های چند ضلعی، دامنه ای وسیع از گزینه را پیش روی مصرف کنندگان پارچ ها قرار می دهد.


پارچ های دردار و بدون در بلور و شیشه اصفهان
اندازه این پارچ ها بسته به میزان حجم مایعاتی که می تواند در خود جای دهد متفاوت طراحی شده است و مخاطبان با توجه به نیاز خود می توانند محصولی نزدیک به حجم مدنظر خود را انتخاب کنند.
براساس این تنوع شکل، طرح و ابعاد، پارچ های بلوری این مجموعه قابلیت استفاده در انواع مراسم های خانوادگی و کاری را دارند و می توانند در روند پذیرایی های دوستانه یا رسمی به کار روند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما