بهترین مارک کریستال ایرانی

کریستال یکی از شیک ترین ظروفها است که نمونه های بسیار جالبی از آن در بازار دیده می شود اما بهترین کریستال ایرانی در بازار کدام است؟ لیست قیمت کریستال بوهمیا در مراکز مختلف چقدر اختلاف دارد و چرا به یکی از پر فروش ترین انواع کریستال تبدیل شده است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بهترین مارک کریستال ایرانی

فروشندگان کریستال ایرانی

فروشندگان کریستال ایرانیبا بررسی میزان فروش کریستال در کشور به تعداد زیادی برند معروف داخلی بر می خوریم که با تجربه و نیروی کار بومی یکی از بهترین کریستال های حال حاضر در جهان را تولید می کنند و در بازار های بین المللی نیز جایگاه مناسبی را پیدا کرده اند.

فروشندگان کریستال ایرانی، در همه شهر های کشور وجود دارند و محصولات شهر های مختلف را با قیمت هایی متنوع به مشتریان عرضه می کنند.

نمایندگی های تولید کنندگان داخلی کریستال مرجع اصلی قیمت گذاری و خرید کریستال های اصل کارخانه، زیر قیمت بازار هستند.

فروشندگان کریستال علاوه بر محصولات داخلی، بهترین نمونه های کریستال در جهان را نیز به بازار کشور عرضه می کنند و به همین دلیل کیفیت، قیمت و برند های این محصولات در بازار کشور بسیار متنوع است.

هر تولید کننده یا شرکت وارد کننده، دارای تعداد زیادی نمایندگی یا شعبه در شهر های مختلف است که معتبر ترین نوع جنس های وارد شده یا تولید شده در کشور را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

کریستال مدل داینامیک یکی از زیبا ترین انواع ظرف های کریستال است که ست های کاملی از آن را می توان با توجه به دکوراسیون آشپزخانه انتخاب و خریداری نمود.

تولید کریستال باکیفیت

تولید کریستال باکیفیتتولید کریستال با کیفیت، هدف اصلی هر تولید کننده داخلی و خارجی است که در مسیر تولید، نهایت تلاش خود را برای تحقق این موضوع انجام می دهد این مسأله که یک تولید کننده خاص تا چه حد برای تولید کریستال با کیفیت موفق بوده را می توان از تعداد مشتریان، میزان فروش آن در کشور های مختلف یا همان میزان  واردات و صادرات آن در محدوده زمانی خاص و میزان رضایت مشتریان بررسی کرد.

اگر به دنبال یکی از مد روز ترین محصولات کریستال در بازار داخلی هستید کریستال متروپولیتن چک می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای پذیرایی مناسب از مهمان ها باشد که انواع مختلف این محصول با سایز های متفاوت در فروشگاه های زیادی از کشور قابل خریداری هستند.

بهترین مارک کریستال ایرانی در بازار

بهترین مارک کریستال ایرانی در بازار کدام است؟ مزایای کریستال ایرانی به خارجی چیست؟

اگر به بازار فروش بلور و کریستال در شهر های مختلف کشور مراجعه کرده باشید حتما متوجه برند های مختلفی از کریستال های داخلی و خارجی شده اید .

یکی از سوالاتی که ممکن است برای خریداران این محصولات مطرح شود این است که بهترین انواع کریستال ها محصولات ایرانی اند یا خارجی؟

از لحاظ کیفیت کریستال های چک حرف اول را در دنیا می زنند و دلیل آن سابقه بسیار زیاد این کشور در طراحی و تولید کریستال است ولی نباید از کریستال های ایرانی هم غافل شد.

درحال حاضر چندین برند ایرانی در زمینه تولید کریستال فعالیت می کنند که هر کدام به عنوان برنی نمونه در این زمینه مطرح شده اند و نه تنها در زمینه نیاز بازار کشور، بلکه در زمینه صادرات و بازار های بین المللی نیز جایگاه بسیار مناسبی پیدا کرده اند.

مزیت کریستال ایرانی به خارجی را می توان قیمت آن دانست کریستال های ساخته شده در تولیدی های معتبر کشور در عین حال که کیفیت بسیار بالایی دارند، قیمت هایی بسیار مناسب تر از انواع خارجی دارند.

راهنمای انتخاب و خرید بلور اصل

راهنمای انتخاب و خرید بلور اصلراهنمای انتخاب و خرید بلور اصل برای خرید بهترین انواع این محصولات بسیار مهم است اما این مسأله در چه مواردی اهمیت بیشتری پیدا می کند؟

از مواد اولیه برای ساخت ظروف بلور می توان به سولفات سدیم، خرده شیشه، سیلیس، كربنات سدیم، دولومیت و فلدسپات (مواد معدنی) اشاره کرد. با توجه به درصد هر کدام از این مواد اولیه استحکام و ماندگاری ظروف بلور نیز متفاوت است.

برای خرید بلور و کریستال مناسب باید نکاتی را مورد دقت و بررسی قرار داد که در ادامه به برخی از ان ها اشاره می کنیم:

۱- ابتدا مقدار بودجه ای که کنار گذاشته اید را مشخص کنید، این کار موجب می‌ شود که بدانید با بودجه ‌ای که در اختیار دارید به سراغ کدام برند یا محصولات کدام کشور بروید.

۲- سلایق و علاقه‌ مندی های خود را برای خرید برند های خاص مشخص کنید، ممکن است شما بودجه کمی برای خرید ظروف کریستال در نظر گرفته باشید، اما به کریستال‌ های چک، آلمان یا لهستان علاقه‌ مند باشید. در این صورت باید تکلیف خود را روشن کنید یا یک ظرف کوچک از یک برند مطرح خریداری کنید و یا ظرفی ارزان ‌تر.

۳- هنگام خرید کریستال به اصل یا تقلبی بودن ظروف بلور یا کریستال توجه کنید.برخی از مدل ‌های تقلبی ظروف کریستال در بازار وجود دارد که با کیفیت پایین تولید شده و با قیمت های انواع اصلی به فروش می ‌رسند، تنها راه مطمئن، خرید از مراکز معتبر و نمایندگی‌ شرکت ها می باشد. همچنین کریستال ‌های اصل فاکتور های مخصوصی دارند که کشور سازنده و درصد کریستال آن ها را مشخص می کند.

۴- کیفیت ظروفی را که می‌ خرید، به دقت بررسی کنید. برای تشخیص شیشه و بلور با کیفیت بالا باید فاکتور های زیادی را در نظر داشت، مانند ظاهر جنس و نحوه بسته ‌بندی آن، شیشه و بلور تولیدی نباید رنگ مات داشته باشد و یا دارای حباب باشد. شیشه و بلور وقتی دارای رنگ سفید یا به اصطلاح بی رنگ است نشان ‌دهنده کیفیت خوب آن می باشد.

۵- کریستال های طلا کوب از جمله مواردی هستند که شاید خرید آن ها از سایر انواع این ظروف اهمیت بیشتری دارد و به همراه داشتن یک راهنمای با تجربه اهمیت بیشتری دارد، زیرا ممکن است برخی از فروشندگان در مورد میزان طلا یا نقره به ‌کار رفته در ظرف مورد نظر اطلاعات درست به خریدار ارائه نکنند یا اینکه ممکن است عیار طلا یا نقره‌ای را که روی کریستال به‌ کار رفته است، زیاد اعلام کنند.

۶- قبل از خرید به خوبی ظروف و اشیا را بررسی کنید تا از نظر کجی، لب پریدگی و سایر موارد مشکلی نداشته باشد.

۷- قیمت را از چندین فروشگاه بپرسید.

۸- کالا را در بسته ‌بندی صحیح و مطمئن از فروشنده تحویل بگیرید، زیرا زمانی که کالا از فروشگاه خارج شود مسئولیت آن با شماست، نه با فروشنده.

۹- هنگام خرید ظروف رنگی حتما به یکنواختی رنگ در قسمت‌ های گوناگون ظرف دقت کنید.

۱۰- حتما هنگام خرید فاکتور را از فروشنده را دریافت کنید. برخی از برند ها نیز برای محصولات خود خدمات پس از فروش یا گارانتی درنظر گرفته‌ اند که می ‌توانید از این خدمات نیز استفاده کنید.

۱۱قیمت کریستال طلاکوب چک نسبت به موارد مشابه از سایر کشور ها گران تر است دلیل آن هم ظرافت در طراحی و تولید آن می باشد.

نمایندگی های فروش بلور در کشور

نمایندگی های فروش بلور در کشوردر سال های اخیر، رشد استفاده از ظروف بلور و کریستال در جهان و همچنین در کشور ما بسیار زیاد بوده و در آشپز خانه های هر منزل نمونه های متفاوتی از آن ها دیده می شوند و نمایندگی ها و شرکت های زیادی نیز به تولید، توزیع یا فروش آن در کشور می پردازند.

نمایندگی کریستال چک در تبریز و سایر شهر های کشور بهترین و با کیفیت ترین این محصولات را با قیمت هایی استثنایی وارد بازار می کنند.

اگر شما نیز می خواهید کریستال هایی از هر تولیدی را برای منازل خود خریداری کنید می توانید آدرس نمایندگی نزدیک ترین شهر ها به محل سکونت خود را از طریق اینترنت پیدا کنید و خرید های خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

مرکز تهیه برندهای معتبر بلور

مرکز تهیه برندهای معتبر بلور پیدا کردن یک مرکز معتبر که بهترین برند های معتبر بلور و کریستال های مد روز ساخته شده توسط شرکت های ایرانی و خارجی را با قیمت های مناسب عرضه کند، برای مشتریان اهمیت زیادی دارد.

بازار ها و فروشگاه های فعال در شهر های بزرگ کشور روز به روز در حال افزایش اند و بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت، در اختیار مشتریان قرار می دهند.

بازار بلور و کریستال شوش تهران یکی از بازار های معروف این محصولات در کشور است که روزانه از مشتریان عمده و جزئی زیادی از سراسر کشور استقبال می کند و از شلوغ ترین بازار های کریستال و بلور ایران نیز به شمار می آید.

نمایندگی های  معتبری که زیر نظر شرکت ها فعالیت می کنند و همچنین مراکز فروش اینترنتی زیر نظر آن ها، بهترین فروشگاه ها برای تهیه کریستال با کیفیت هستند.

کارخانجات تولید بلور در کشور

کارخانجات تولید بلور در کشورکارخانجات تولید بلور در کشور ما سابقه ای بسیار زیادی برخوردارند و با جست و جو در وب سایت های مختلف می توان با برند ها برتر در این زمینه آشنا شد.

سرمایه گذاری در زمینه ایجاد کارخانجات جدید تولید بلور و کریستال در کشور ما در حال افزایش است و افزایش تقاضای بازار و میزان صادرات نیز شرکت های با سابقه را نیز به فکر گسترش کارخانجات انداخته و تعداد زیر مجموعه های تولیدی کریستال و بلور نیز بیشتر شده اند.

از ویژگی بلور های ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب
  • ظاهر زیبا
  • بسته بندی های شکیل
  • سبک بودن
  • شفاف بودن
  • قابلیت شست و شو با ماشین های ظرفشویی

عرضه مستقیم بلور در سراسر ایران

عرضه مستقیم بلور در سراسر ایراننمایندگی هر شرکت وارد کننده یا تولید کننده، اصلی ترین مرکز عرضه مستقیم بلور در سراسر ایران و از برتری های آن بر سایر مراکز می توان به فروش محصول به قیمت کارخانه و زیر قیمت بازار اشاره کرد.

شرکت های ایرانی تولید کننده بلور در زمینه تامین نیاز بازار بسیار بسیار فعال بوده اند و بسیاری از مشتریان بلور های داخلی را برای خرید بر انواع خارجی ترجیح می دهند.

برای تعویض دکوراسیون آشپزخانه همواره طرح های جدیدی از بلور ایرانی به بازار عرضه می شود که کیفیت و قیمت های متنوعی دارند و با بررسی لیست قیمت مراکز فروش بلور می توان مناسب ترین نمونه ها را انتخاب کرد.

سایت خرید و فروش بهترین مارک بلور

سایت خرید و فروش بهترین مارک بلور با بهره گیری از علوم جدید و نیرو های مجرب، هر روزه انواع مختلفی از بلور با کیفیت داخلی و خارجی وارد بازار می شود و یکی از مهمترین راه هایی که شرکت های وارد کننده برای معرفی آن ها به بازار انتخاب می کنند استفاده از وب سایت های خرید و فروش و شبکه ها و کانال مجازی است و دلیل آن را نیز می توان در دسترس بودن آن ها برای همگان دانست.

هر مشتری ممکن است معیار ها متفاوتی را برای خرید بلور در نظر بگیرد که از جمله آن ها می توان به قیمت و کیفیت که اصلی ترین ملاک ها می باشد اشاره کرد آسان ترین راه برای خرید بهترین مارک بلور با قیمت مناسب، روش اینترنتی است زیرا تعداد زیادی از محصولات با برند های متفاوتی در اختیار مشتریان قرار دارد و از طرفی تخفیف های ویژه نیز می تواند باعث ترغیب مشتریان به انتخاب این روش خرید شود.

واردات انواع برند بلور در کشور

واردات انواع برند بلور در کشورکشور ایران از لحاظ تولید انواع بلوریجات جایگاه خوبی در سطح بین المللی و منطقه ای داردو از صادر کنندگان این محصولات نیز به شمار می آید با این حال تنوع سلیقه ها باعث شده انواع بلور های خارجی نیز در کشور مشتریان زیادی داشته باشد.

واردات انواع برند های بلور و کریستال در کشور توسط شرکت های مختلف و از کشور های مطرح در سراسر دنیا انجام می شود واردات بلور و کریستال خارجی عمدتا از کشور هایی مانند جمهوری چک، فرانسه، ایتالیا، آلمان، و لهستان می باشد.

تولید کنندگان برتر بلور در سراسر کشور

تولید کنندگان برتر بلور در سراسر کشورکیفیت بلور، یکی از مهم ترین فاکتور های خریداران برای خرید این محصول است و صرف زمان کافی برای بررسی محصولات تولید کنندگان برتر کشور و انتخاب بهترین نوع آن بسیار مهم است.

برای خرید محصولات داخلی بلور و کریستال با مناسب ترین قیمت می توان از طریق مراکز فروش عمده و نمایندگی ها اقدام نمود بلور های ساخت تولید کنندگان ایرانی در سطح بین المللی شناخته شده هستند و از مشتریان زیادی برخوردارند.

وارد کنندگان بلور های ایرانی عمدتا کشور های عراق،افغانستان،سوریه،کویت،عربستان سعودی،امارات،عمان، قطر،بحرین،پاکستان، تاجیکستان، ارمنستان، آذربایجان،گرجستان و ترکمنستان هستند.

بررسی بلور های ایرانی از لحاظ کیفیت نشان می دهد این محصولات توانایی رقابت با محصولات جهانی را دارند و از لحاظ قیمت نیز پتانسیل صادرات را دارند و شرکت های صادر کننده از این راه به سود آوری زیادی می رسند.

کریستال چیست و ساختار آن چگونه است؟

در ادامه به شرح مختصری از ویژگی های ساختاری کریستال به عنوان یک ابزار محبوب بین مردم اشاره می کنیم ساختار کریستال از شیشه های سیلیکاتی می باشد و در ترکیب خود حاوی اکسید سرب است.

محصولات بوهمیا به دلیل وجود سرب با درجه ی خلوص بیش از ۲۴% که عیار کریستال با آن سنجیده میشود از دیگر ظروف شیشه ای خود را جدا نموده و گوی سبقت و رقابت را از تمام کالاهای بلوری و شیشه ای جهان ربوده است.

چرا که وجود سرب در کریستال باعث سنگینی ظروف شده و ضریب شکست و انکسار نور را چند برابر نموده و باعث تلالوی نور شده که سبب شفافیت و زیبایی چندین برابر گردیده و خیرگی حیرت انگیزی را متصور میشود.

که با هر ضربه به ظرف کریستالی طنین موسیقیایی زنگ داری را گوش نواز میکند و فقط کارشناسان ارشد منطقه ی بوهمیای جمهوری چک در تمام جهان هنر ترکیب علمی و صنعتی آنرا با بالاترین کیفیت در انحصار خود دارند و با دانستن فوت کوزه گری وبا توجه به سابقه ی تاریخی یک قرن کار تخصصی و با کمک تجهیزات و تکنولوژی و فناوری روز دنیا انواع ظروف کریستال ۲۴% را با مشخصات فوق الذکر وبا هنرمندی تمام طراحی و تولید نموده و بوسیله ی نمایندگی های انحصاری  به سراسر جهان صادر میکنند

سفارش عمده بهترین بلوریجات ایرانی و خارجی

سفارش عمده بهترین بلوریجات ایرانی و خارجیفروشندگان عمده بلور های ایرانی و خارجی، بهترین نوع بلوریجات را به خوبی می شناسند و با توجه به سلیقه مشتریان اقدام به سفارش عمده آن ها می کنند هر چه تنوع قیمت و کیفیت در یک فروشگاه بیشتر باشد خریداران بیشتری را نیز به سمت خود جذب می کند.

اگر قصد خرید عمده بلوریجات ایرانی و خارجی را دارید، لیست قیمت نمایندگی شرکت ها در شهر های مختلف را به خوبی بررسی کنید و از لیست قیمت فروش بدلیجات در بازار شهر های بزرگ از جمله تهران و تبریز غافل نشوید.

ارزان ترین مارک بلور در کشور

ارزان ترین مارک بلور در کشورخرید بلور ارزان قیمت برای بسیاری از مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل مراکزی که ارزان ترین مارک بلور را در بازار کشور عرضه می کنند مشتریان زیادی را در شهر های مختلف به خود اختصاص می دهند.

پس از ملاحظه لیست قیمت مارک های متنوع شیشه، بلور و کریستال در بازار، سوالی ممکن است در ذهن شما پیش بیاید و آن هم این است که دلیل اختلاف قیمت ها چیست و چرا برخی از مارک ها ارزان ترین قیمت ها و برخی دیگر گران ترین قیمت ها را در بازار به خود اختصاص داده اند.

ویژگی هایی که باعث اختلاف قیمت های شیشه و بلور می شود را می توان به صورت زیر بیان کرد:

۱- شفافیت

محصولات کریستالی شفافیت بسیار بالایی دارند که آن ها را به یک گزینه ایده آل برای تزیینات و دکوراسیون تبدیل کرده است ولی در مقابل شیشه معمولی دارای بدنه ای نسبتا مات است و زمانی که در مقابل نور قرار می گیرد این نقطه ضعف را به وضوح نشان می دهد.

۲- وزن

همان طور که می دانید سرب جزو فلزات سنگین به حساب می آید و وجود آن در بدنه محصولات کریستالی باعث می شود این نوع ظروف وزن بیشتری نسبت به محصولات شیشه ای داشته باشند.

۳- استحکام

به طور کلی شیشه از استحکام بیشتری نسبت به کریستال برخوردار می باشد. به همین دلیل است که ظروف کریستالی شیک و درجه یک معمولا در مناسبت های خاص مورد استفاده قرار می گیرند و از سوی دیگر شیشه های معمولی گزینه بهتری برای مصارف روزمره هستند.

۴- صدا

زمانی که با یک شیء فلزی به بدنه کریستال ضربه می زنید، صدایی طولانی شنیده می شود. این در حالی است که انجام همین آزمایش برای ظروف شیشه ای منجر به تولید صدایی خشک و کوتاه می شود.

۵- ضخامت، طرح و نقش

وجود محتوای سرب در کریستال در درجه اول باعث کاهش دمای مورد نیاز در طول فرایند تولید می شود، و از سوی دیگر خاصیت نرم بودن و حالت پذیری را به بدنه ظرف اضافه می کند. چنین ویژگی هایی به تولید کنندگان اجازه می دهد ظروف کریستالی را با ضخامت به مراتب کمتر از ظروف چینی تولید کنند و نقش های فوق العاده ظریف را با جزییات بالا روی بدنه آن ها طراحی نمایند.

تفاوت انواع بلور

تفاوت انواع بلورانواع مختلفی از برند های بلور را می توان در بازار داخلی به صورت اینترنتی یا حضوری مشاهده و خریداری کرد اما آیا کیفیت بلور های موجود در بازار یکسان است؟ تفاوت انواع بلور در چیست؟

شاید سه کلمه بلور، شیشه و کریستال مفاهیم یکسانی را به ذهن خواننده بیاورند ولی باید اذعان کرد که این سه مورد دارای تفاوت های مهمی نیز هستند که به آن ها اشاره خواهیم کرد:

کریستال واقعی نسبت به بلور کمی سنگینتر است اما باید به حجم ظروف هم دقت کنید، برای مثال اگر احساس کردید یک تنگ نسبتا سنگین است این کافی نیست باید به این موضوع توجه کنید که آیا تنگ شما ضخیم و تو پر تر از تنگ های معمول نیست. (وزن را نسبت به حجم ظرف بسنجید)
روی ظروف کریستالی ضربه بزنید،ظروف کریستال به دلیل وجود سرب داخلش صدایی پیوسته و زنگوله مانند خواهد داشت شفافیت ظروف بلور در صورتی بسیار باکیفیت ساخته شده باشد با کریستال در یک سطح و کیفیت است. اما در مورد موج و حباب روی ظروف کریستال توجیهی وجود ندارد.

درضمن خرید کریستال های تراش خورده عیوب احتمالی آن را مخفی خواهد کرد و این موضوع روی ظروف صاف و ساده بیشتر جای بررسی دارد شیشه یک نام کلی است که زیرمجموعه های فراوانی همچون پیرکس، کوارتز دارد.

کریستال نیز یکی از همین زیرمجموعه هاست که فرایند تولید آن مشابه شیشه است اما از مواد اولیه متفاوتی ساخته می شود. بنابراین می توان گفت تمام کریستال ها در واقع نوعی شیشه هستند، اما هر نوع شیشه ای نمی تواند به عنوان کریستال شناخته شود.

از لحاظ علمی کریستال ماده ای است که اتم ها، مولکول ها و یا حتی یون های تشکیل دهنده آن دارای ساختاری منظم هستند و در هر سه جهت فضایی گسترش پیدا کرده اند جالب است بدانید چنین ساختاری که به ساختار کریستالی نیز معروف است به صورت کاملا طبیعی روی کره زمین نیز تشکیل می شود.

این در حالیست که شیشه ساختاری نامنظم دارد و فرایند تولید آن به طور مصنوعی در کارخانجات صورت می پذیرد از لحاظ ظاهری نیز اصطلاح کریستال معمولا به شیشه های ظریف تر و درخشان تر از شیشه های معمولی نسبت داده می شود. اما با این وجود نمی توان برای تشخیص کریستال از شیشه تنها به تفاوت های ظاهری اتکا کرد.

همانطور که اشاره کردیم تفاوت شیشه و کریستال در سه ویژگی خلاصه می شود که از میان آن ها وجود محتوای سرب (۲۴ درصد یا بیشتر) در بدنه کریستال مهم ترین عامل تعیین کننده است.

مزایای استفاده از بلوریجات

مزایای استفاده از بلوریجات

کارخانه های با سابقه ایرانی یکی از بهترین انواع بلور ها را در منطقه تولید می کنند و صادرات این محصول نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد مزایای استفاده از بلوریجات چیست؟ چه نکاتی را باید در استفاده از انواع بلور ها مورد توجه قرار دهیم؟

یکی از مزایای که برای استفاده از ظروف بلوری وجود دارد این است که مشكلی برای سلامتی ایجاد نمی‌كنند و به راحتی نیز آلوده نمی‌شوند از بدنه و خارج از ظروف هم به محتویات داخل ظروف دید كافی وجود دارد كه این موارد نیز از محاسن ظروف بلوری است.

اما هنگام استفاده از این ظروف به خاطر داشته باشید كه نباید آنها را روی حرارت مستقیم قرار داد همچنین این ظروف نباید در معرض شوک حرارتی قرار بگیرند یعنی نباید آنها را بلافاصله سرد یا گرم كرد.

برای شستشوی این ظروف می‌توان از آب ملایم به همراه انواع شویند‌ه‌ ها استفاده كرد، اما هنگام خرید به‌ خصوص در مورد لیوا‌ن‌ های بلوری كه به اشكال فانتزی وجود دارند، توجه به این نكته ضروری است كه شكل لیوان نباید مانع از تمیز و راحت شسته شدن تمام قسمت‌ های آن شود.

نکته ی دیگری که در مورد ظروف بلوری حائز اهمیت می باشد این است که این ظروف اگر لب پَر شوند موجب تجمع میكروب‌ ها شده و دیگر نباید مورد استفاده قرار گیرند.

لیست قیمت فروش کریستال بوهمیا

لیست قیمت فروش کریستال بوهمیالیست قیمت فروش کریستال بوهمیا در مراکز فروش مختلف با یکدیگر دارای اختلافاتی می باشند که عمدتا مربوط به شرکت های بازرگانی وارد کننده است.

قیمت روز کریستال های بوهمیا در وب سایت های اصلی شرکت ها به صورت به روز رسانی شده قرار می گیرد و همه مشتریان می توانند از طریق تماس با شرکت های وارد کننده یا مراک  فروش عمده سفارش های خود را ارائه دهند.

کشکول کریستال چک یکی از پر طرفدار ترین ابزار برای سرو آجیل و میوه در مهمانی ها می باشد و کشول کریستال بوهمیا از پر فروش ترین نمونه های آن است.

سریع ترین راه خرید کریستال بوهمیا در کشور

سریع ترین راه خرید کریستال بوهمیا در کشورسریع ترین راه خرید کریستال بوهمیا در کشور چیست؟

مراکز فروش انواع کریستال های خارجی برای افزایش مشتریان خود امکان خرید اینترنتی را فراهم می کنند برای خرید گلدان کریستال بوهمیا یا لیوان پایه دار کریستال و محصولات مشابه روز دنیا، می توان به فروشگاه های اینترنتی معتبر مراجعه کرد و با مشاهده انواع مختلف کریستال های چک، بهترین نمونه ها را انتخاب کرد.

در بازار خرید و فروش کریستال های داخلی و خارجی، گلدان های رنگی چک با طرح هایی بسیار زیبا و همچنین رنگ های متنوع وجود دارند که نظر هر مشری را به خود جلب می کنند.

لیست قیمت کریستال رنگی چک در بازار های جهانی و بازار کشور با برند ها و کیفیت های گوناگون به صورت به روز رسانی شده و از طریق مراکز فروشگاهی اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

عوامل موثر در قیمت گذاری کریستال بوهمیا در کشور

عوامل موثر در قیمت گذاری کریستال بوهمیا در کشوراز عوامل موثر در قیمت گذاری کریستال بوهمیا می توان به نوع مواد اولیه استفاده شده در هنگام تولید، کیفیت و استحکام، برند و سابقه شرکت، زیبایی طرح، رنگ و شفافیت آن را بیان کرد.

کریستال چک زیبایی های خاص خود را دارد و حتی کریستال چک دست دوم نیز برای مشتریان ارزش زیادی دارد و به بسیاری از برند های نو آن ترجیح داده می شود و مراکز بسیاری به صورت اینترنتی یا حضوری انواع دست دوم آن را به فروش می رسانند.

کریستال چیست و ساختار آن چگونه است؟

در ادامه به شرح مختصری از ویژگی های ساختاری کریستال به عنوان یک ابزار محبوب بین مردم اشاره می کنیم ساختار کریستال از شیشه های سیلیکاتی می باشد و در ترکیب خود حاوی اکسید سرب است.

محصولات بوهمیا به دلیل وجود سرب با درجه ی خلوص بیش از۲۴% که عیار کریستال با آن سنجیده می شود و از دیگر ظروف شیشه ای خود را جدا نموده و گوی سبقت و رقابت را از تمام کالاهای بلوری و شیشه ای جهان ربوده است.

 

وجود سرب در کریستال باعث سنگینی ظروف شده و ضریب شکست نور را چند برابر نموده و باعث تلالوی نور شده که سبب شفافیت و زیبایی چندین برابر گردیده و خیرگی حیرت انگیزی را به وجود می آورد.

با هر ضربه به ظرف کریستالی طنین موسیقیایی زنگ داری را گوش نواز میکند و فقط کارشناسان منطقه ی بوهمیای جمهوری چک در تمام جهان هنر ترکیب علمی و صنعتی آن را با بالا ترین کیفیت در انحصار خود دارند و با دانستن فوت کوزه گری و با توجه به سابقه ی تاریخی یک قرن فعالیت تخصصی و به کمک تجهیزات و تکنولوژی و فناوری روز دنیا انواع ظروف کریستال ۲۴% را با مشخصات فوق الذکر وبا هنرمندی تمام طراحی و تولید نموده و به وسیله ی نمایندگی های انحصاری  به سراسر جهان صادر می کنند.

خریداران کریستال بوهمیا در کشور

خریداران کریستال بوهمیا در کشورخریداران عمده کریستال بوهمیا، عمده فروشی های این محصولات هستند که تامین کنندگان اصلی بازار کشور نیز به شمار می آیند خریداران عمده و جزئی کریستال بوهمیا، علاوه بر کیفیت، قیمت را نیز به عنوان یک معیار اصلی برای خرید خود در نظر می گیرند.

وب سایت ها و نمایندگی های شرکت ها بهترین مرجع برای استعلام قیمت روز انواع محصولات بوهمیا هستند. برای این که بدانید قیمت کریستال طلاکوب بوهمیا یا قیمت لیوان بوهمیا و سایر انواع این محصولات در هر روز و یا در هر شرکت چقدر است می توانید به صورت حضوری یا غیر حضوری اقدام نمایید.

تهیه کریستال بوهمیا به قیمت روز بازار

تهیه کریستال بوهمیا به قیمت روز بازارقیمت گذاری کریستال های بوهمیا و سایر انواع کریستال های چک به تعداد واسطه ها نیز بستگی دارد و هر چه واسطه ها و مراکز فروش عمده و جزئی بیشتری بین خریدار و شرکت وارد کننده قرار گیرد قیمت این محصول نی  بالاتر می رود.

برای کم کردن واسطه ها و در نتیجه کاهش قیمت تمام شده کریستال بوهمیا برای مشتری می توان به صورت مستقیم خرید خود را از انبار شرکت انجام داد و یا سفارش خود را از طریق اینترنتی به شرکت مربوطه ارائه داد.

کریستال چک آلیش از دیگر برند های کریستال ساخت جمهوری چک است که مدل های طلا کوب و کار دست آن در کشور های مختلف جهان از محبوبیت خاصی برخوردار است.

جدول و لیست قیمت کریستال چک آلیش نیز با توجه به نمایندگی ها و مراکز فروش مختلف، متفاوت است و فروشندگان و خریداران عمده و جزئی می توانند با مقایسه فرووشگاه های مختلف، ارزان ترین کریستال چک آلیش را خریداری نمایند.

عرضه بدون واسطه کریستال بوهمیا در کشور

عرضه بدون واسطه کریستال بوهمیا در کشورعرضه بدون واسطه را می توان یکی از راه های مهم برای کاهش هزینه ها دانست در مورد کریستال بوهمیا نیز شرکت های وارد کننده، تعداد زیادی نمایندگی و مرکز فروش اینترنتی در سراسر کشور قرار داده اند تا با ایجاد امکان خرید بدون واسطه هزینه مشتریان را کاهش دهند.

شرکت ها و وب سایت های زیادی هستند که با سابقه زیاد در زمینه عرضه بلور و کریستال جایگاه نسبتا مناسبی بین مشتریان پیدا کرده اند و پس از بررسی مجوز ها و اطمینان از معتبر بودن آن ها می توان خرید های خود را با آسودگی خاطر انجام داد.

شرکت های پخش کننده کریستال بوهمیا در کشور

شرکت های پخش کننده کریستال بوهمیا در کشورشرکت های پخش کننده کریستال بوهمیا وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارند و این وظیفه، رساندن انواع کریستال ها به بهترین شکل ممکن به مشتریان عمده و جزئی است.

مراکز توزیع و پخش بر قیمت کریستال بوهمیا در شهر های مختلف مؤثر هستند و هزینه حمل و نقل و رساندن محصول به هر شهر بستگی به فاصله شرکت از مرکز فروش دارد و همین عامل باعث اختلاف قیمت در مراکز فروش مختلف می شود.

یکی از مشهور ترین کریستال های بوهمیا که اکثر مشتریان آن را سفارش می دهند و توسط مراکز پخش بسیاری به سراسر کشور ارسال می گردد می توان به کریستال بوهمیا خورشیدی اشاره کرد که از درخشش و شفافیت بسیار خوبی برخوردار است.

برند های برتر تولید کننده کریستال

برند های برتر تولید کننده کریستالبرند های برتر تولید کننده کریستال در جهان را شرکت هایی از کشور جمهوری چک به خود اختصاص داده اند و این کشور را می توان از مطرح ترین کشور ها در زمینه تولید و صادرات این محصول به شمار آورد.

کشکول کریستال چک یکی از پر طرفدار ترین کریستال ها در کشور ما می باشد که انواع طلا کوب آن با برند های گوناگون ساخت کشور چک و سایر کشور های دنیا در بازار های داخلی قابل خریداری است.

شناسایی بهترین مارک کریستال چک، به دلیل وجود طرح ها و برند های مختلف این کشور برای اکثر افراد ممکن است دشوار باشد قیمت  کریستال های چک و همچنین کیفیت آن ها بسیار بالاست و به همین دلیل انواع تقلبی این محصولات با برند های معروف این شرکت ها نیز در بازار همه کشور ها وجود دارد.

خرید از نمایندگی هایی که آدرس آن ها در وب سایت شرکت های وارد کننده وجود دارد بهترین راه برای خرید محصولات با کیفیت است.

خرید جدید ترین مدل های کریستال بوهمیا

خرید جدید ترین مدل های کریستال بوهمیاکریستال های بوهمیا در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند و از مهم ترین، مرغوب ترین و پر فروش ترین انواع مدل های کریستال بوهمیا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کریستال بوهمیا مدل اسکیمو
  • کریستال بوهمیا مدل تانگو
  • کریستال بوهمیا مدل داینامیک
  • کریستال بوهمیا مدل سوهو
  • کریستال بوهمیا مدل اوشن

صادارت کریستال بوهمیا

صادارت کریستال بوهمیایکی از بالاترین کیفیت های کریستال چک را می توان در کریستال بوهمیا مشاهده کرد و فاکتور کیفیت نقش مهمی در مطرح شدن نام این محصول در بازار های جهانی داشته است هم اکنون کریستال بوهمیا در اکثر کشور های جهان مشتریان ثابتی دارد و شرکت های مختلفی در زمینه تجارت و صادرات این محصول فعالیت می کنند.

تولید کریستال بوهمیا توسط شرکت های مختلفی در کشور جمهوری چک صورت می گیرد و به همین سبب تنوع کیفیت و قیمت آن نیز در بازار بسیار زیاد است نکته ای که درباره کریستال های بوهمیا در بازار بیشتر به چشم می خورد، محصولات تقلبی و بدون کیفیت است و خرید از فروشگاه های معتبر کمک زیادی به از بین رفتن احتمال بی کیفیت بودن این محصولات دارد.

بازرگانی فروش کریستال بوهمیا

بازرگانی فروش کریستال بوهمیابازرگانی و تجارت کریستال بوهمیا در سراسر جهان رونق زیادی دارد و در کشور ما بسیاری از شرکت های معتبر در زمینه واردات کریستال بوهمیا سرمایه گذاری می کنند از جمله مهم ترین محصولات وارداتی کریستال بوهمیا که در همه کشور ها مشتریان زیادی دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میوه خوری
  • پیش دستی
  • پیاله
  • ماگ
  • لیوان
  • شیرینی خوری
  • آجیل خوری
  • شکلات خوری
  • قندان
  • فنجان
  • تنگ

توزیع یکنواخت کریستال بوهمیا در کشور

توزیع یکنواخت کریستال بوهمیا در کشورسفارش خرید کریستال بوهمیا و سایر انواع ظروف کریستال، توسط مراکز فروش این محصولات به شرکت های وارد کننده ارائه می شود و میزان فروش ظروف کریستال با توجه به تعداد خریداران این محصول در هر استان کشور مشخص می شود.

توزیع یکنواختی برای کریستال بوهمیا در شهر های مختلف کشور وجود ندارد، به عنوان مثال مراکز فروش، نمایندگی ها و خریداران آن در شهر بزرگی مانند تهران زیاد است و در نتیجه توزیع این محصولات نیز بیشتر است و در شهر های کم جمعیت تر این فاکتور ها کمتر دیده می شود.

کریستال چک مدل پنل یکی از انواع کریستال بوهمیا است که برای سرو شکلات در مهمانی ها بسیار مناسب می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما